نوشته شده توسط : faramarz

آیا باید یک کیس استوک بخریم؟
این اولین سوالی است که این مقاله را با آن شروع کردیم. ابتدا باید تعیین کنید که کیس کوچک استوک می‌خواهید یا یک کیس استوک. ابتدا شرایط مناسب برای خرید این کالاها را می خوانید:

اگر می خواهید از رایانه فقط برای کارهای معمولی استفاده کنید، می توانید به جای خرید محصولات گران قیمت، با خرید یک کیس استوک نیازهای خود را برآورده کنید.
اگر برای کسب و کار خود نیاز به خرید چندین کامپیوتر دارید، خرید یک کیس دست دوم با مانیتور اصلی ممکن است بهترین گزینه باشد تا نیازی به خرج کردن پول زیادی نداشته باشید.
حتی می‌توانید کیس استوک کوچک را برای مطابقت با مشخصات مانیتور خود ارتقا دهید.
علاوه بر محفظه‌های معمولی که دیده‌اید، برخی از محفظه‌ها اندازه کوچک‌تری دارند که برای فضای کوچک و عملکرد معمولی‌تر استفاده می‌شود. به طور کلی، کیس های معمولی از نوع تاور و کیس های OEM از نوع SFF هستند که دارای کیس های سایز برج کوچکتر مانند مینی  کیس استوک نسل 8
اورجینال مینی کیس استوک نسل 8 به کیس های اصلی اروپایی اطلاق می شود که از پردازنده های نسل هشتم اینتل پشتیبانی می کنند.

انواع کیس استوک
برای خرید یک محصول با کیفیت، باید به انواع جعبه های استوک و مینی جعبه ها توجه کنید. در ادامه به انواع آنها خواهیم پرداخت

کیس دسکتاپ‌های استوک
اگر می خواهید از یک کامپیوتر استوک و یک کیس رومیزی قابل ارتقا استفاده کنید، می توانید این مدل را با پردازنده های اینتل و AMD با مادربردهای میان رده خریداری کنید. اکثر افرادی که این نوع کیف دست دوم را خریداری می کنند این دستگاه را برای مصارف خانگی خریداری می کنند. دانشجویان و تولیدکنندگان محتوا و همچنین کارکنان ادارات نیز می توانند از این نوع محصول استفاده کنند.

خرید کیس استوک گیمینگ
حتما می دانید که به طور کلی تجهیزات لازم برای گیمرها از کامپیوتر گرفته تا لوازم جانبی اغلب هزینه های بالایی دارند. بنابراین طبیعی است که آنها با کیس استوک گیمینگ همراه شوند و آنها را آنطور که می خواهند برای بازی ارتقا دهند.
کیس استوک گیمینگ به عنوان محصولات قدرتمندی در این زمینه شناخته می شوند که می توانند به راحتی از نسل های جدیدتر AMD و Intel پشتیبانی کنند. اگر اهل بازی هستید، می توانید با انتخاب رم با ظرفیت بالا و کارت گرافیک های جدید به راحتی به بازی ادامه دهید.
به طور کلی کیس استوک برای یک بازی مناسب و لذت بخش توصیه نمی شود!

کیس ورک استیشن
این نوع محصولات در مقایسه با موارد معمولی دارای قیمت بالا و سرعت بالایی هستند. اگر می خواهید یک کیس استاندارد برای اجرای برنامه های نسبتا سنگین بخرید، این مدل بهترین است. زیرا با سخت افزار ارتقا یافته و سرعت بالا می تواند برای مدل سازان سه بعدی و طراحان گرافیک با کارهای گرافیکی سنگین مناسب باشد. همچنین، بیشتر کیس ورک استیشن 2 پردازنده هستند.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

 همانطور که می دانید، قطعاً همه برای یک کار خاص، برای کارهای گرافیکی و ویرایشی، کارهای اداری، استفاده شخصی و ... از رایانه شخصی استفاده می کنند.
اما سوال مهم این است که چه نوع کیس برای هر یک از این موارد مناسب است.
اولین مشکلی که وجود دارد رفع نیاز است، یعنی می دانید چه چیزی نیاز دارید و از جعبه بازی که می خرید استفاده کنید.

خب همانطور که از نام کیس های استوک گیمینگ مشخص است به معنای کامپیوتر برای بازی و مشکلاتی مانند افت فریم (FPS Drop)، تاخیر و زمان وقفه ایجاد شده (Delay) و مواردی است که فرد را در حین بازی آزار می دهد. امروزه به مرور زمان بازی ها از موتورهای گرافیکی مختلفی استفاده می کنند و این بدان معناست که هر شرکت بازی سازی برای اجرای برنامه ها و اهداف خود به یک موتور گرافیکی قدرتمند نیاز دارد.
اما مشکل اینجاست که آیا مشخصات سخت افزاری کامپیوتر اصلی ما قابلیت پشتیبانی و پشتیبانی از این موتور گرافیکی را دارد یا خیر. Case Gaming به ما کمک می کند تا بتوانیم از این موتورهای گرافیکی پشتیبانی کرده و آنها را اجرا کنیم.

حداقل سیستم مورد نیاز برای کیس گیمینگ 
خب اول از همه باید بگم که ویژگی های بازی ها عموما یکسان نیست و هر بازی ویژگی های خودش را دارد.

برای اینکه بدانید با در نظر گرفتن مشخصات سیستم خود می توانید بازی خود را روان و راحت اجرا کنید، باید آن را با مشخصات مورد نیاز برای اجرای بازی اعلام شده توسط سازنده مقایسه کنید.
برای  خرید کیس گیمینگ استوک میتوانید به فروشگاه هوپاد مراجعه کنید

سوالات متداول در مورد کیس گیمینگ میان رده
از یک سیستم گیمینگ میان رده چه انتظاری می توان داشت؟

بسیاری از کیس گیمینگ میان‌رده که در این مقاله ارائه شده‌اند، می‌توانند بازی‌های نسل هشتم جدید را در تنظیمات معمولی یا بالا اجرا کنند. علاوه بر این، چنین سیستمی به راحتی نیازهای روزانه شما را از وبگردی، پخش محتوای صوتی و تصویری، مشاهده فایل ها و اسناد و اجرای نرم افزارهای سنگین بدون وقفه برآورده می کند.

با چه بودجه ای می توان یک کیس گیمینگ میان رده خرید؟
با توجه به نوسانات بازار، ارزها، قیمت قطعات و عوامل دیگر، تعیین بودجه ثابت برای یک کامپیوتر بازی ارزان قیمت دشوار است. به همین دلیل در هر دوره قیمت ها را در اچ استوک به روز خواهیم کرد و همچنین تا حد امکان پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

راه حلی برای خرید بهترین کیس گیمینگ!
با درک اهمیت قطعات و تاثیر آن ها بر بازی، مطمئناً در این تردید هستید که اطلاعات مورد نیاز برای خرید یک کیس گیمینگ یا کامپیوتر گیمینگ مناسب با مشخصات بازی های امروزی و البته مهم تر از آن را از کجا می توانید پیدا کنید. از این مورد بازی هایی که با قیمت مناسب یافت می شوند. حالا قصد دارم یک پیشنهاد ویژه به شما بدهم که اگر به فکر خرید کیس بازی هستید قطعا پشیمان نخواهید شد.

کیس گیمینگ با کیس معمولی فرق داره؟
بله، کیس گیمینگ نسخه پیشرفته تر و قوی تری از کیس معمولی است که قابلیت اجرای بازی های سنگین را دارد

تفاوت اصلی بین کیس بازی و سیستم معمولی چیست؟
تفاوت در قطعات سخت افزاری مانند RAM-CPU-MotherBoard-GPU-Power است که قدرتمندتر هستند.

برای خرید کیس گیمینگ چقدر رم نیاز است؟
بستگی به نوع بازی شما دارد، اما حداقل 8 گیگابایت رم لازم است



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

بر خلاف کیس های معمولی، مینی کیس ها با حذف برخی جزئیات و اضافات داخل کیس های معمولی تبدیل به کیس های کوچکتر شده اند. در واقع مینی چمدان ها همان چمدان های معمولی با ابعاد مناسب تر و کوچکتر مناسب مکان های کوچک و مکان های کوچک هستند. موارد عادی هم وجود دارد. برای خرید کیس دست دوم و مینی کیس استوک با قیمت مناسب به فروشگاه هوپاد رایانه مراجعه کنید


معایب مینی کیس
یکی از محدودیت های کیس های کوچک نسبت به کیس های بزرگتر این است که کاربر فقط مجاز به استفاده از گرافیک های مناسب برای این نوع کیس ها است. در واقع کارت گرافیک مورد نظر باید پنل کوتاهی داشته باشد.

آیا مینی باکس ها مقیاس پذیر هستند؟
مینی کیس اصلی مانند کیس قابل تعویض و حتی تعمیر است. RAM-Hard-CPU-Graphics قابل ارتقا است. حتی در صورت لزوم، بسته به تعداد SATA موجود بر روی مادربرد، می توان 2-3 هارد دیسک اضافه کرد.

مزایای مینی کیس
مینی کیس به صورت پک و کیس مونتاژ شده توسط سازنده که اغلب اچ پی، لنوو، دل، ایسر، اینتل، فوجیتسو و . . . و عموما سرعت بالایی دارد زیرا قطعات با هم هماهنگی خوبی دارند و با راندمان بالایی کار می کنند و همچنین حجم بسیار کمی را اشغال می کنند و برای مکان هایی که فضا محدود است بسیار مناسب است. 

مینی باکس ها در دو حالت در زیر مانیتور یا ایستاده در کنار مانیتور قرار می گیرند. مقرون به صرفه بودن کیف کوچک و قیمت پایین تر نسبت به کیس های مونتاژ شده، کاربران را به خرید ترغیب می کند.

به طور خلاصه

اصلی ترین و مهم ترین مزیت این چمدان های کوچک ابعاد کوچک آنهاست.
موضوع بعدی که به ذهن می رسد، سبک کیف های کوچک است.
یکی دیگر از مواردی که مینی کیس ها را بهتر می کند، استحکام جنس بدنه آنها نسبت به کیس های بزرگ است.
سهولت حمل و نقل از دیگر مواردی است که می توان به آن اشاره کرد
قیمت نسبتا پایین آنها در مقایسه با سایر کامپیوترها و لپ تاپ ها عامل مهم دیگری است.
استفاده آسان در ادارات و حتی در خانه
مصرف انرژی کارآمدتر
پشتیبانی از تمامی سیستم عامل ها
امکان قرار دادن چند هارد

 کیس چیست؟
 کیس محفظه ای است که برای نگهداری و محافظت از قطعات سخت افزار کامپیوتر استفاده می شود. به طور کلی جنس بدنه فلز و پلاستیک است اما بهترین و بهترین جنس بدنه فولاد ضد زنگ و آلومینیوم است که علاوه بر مقاومت در برابر ضربه بالا در برابر خوردگی و هرگونه مشکل فیزیکی سعی در ایمن نگه داشتن قطعات، محفظه ها نیز باید از ورود قطعات جلوگیری کند. ذرات گرد و غبار و کثیفی به داخل محفظه وارد می شود و فاقد محفظه بازی می باشد و از انتشار گرما و عایق حرارتی جلوگیری می کند.

مزایای کیس
امکان تغییر منبع تغذیه که عنصر مهم یک سیستم است
امکان قرار دادن کارت گرافیک با هر ظرفیت و مدلی که بخواهید
امکان قرار دادن چند هارد
RGB را به بدنه کیس اضافه کنید یا طبق سلیقه خود بدنه ساده بخرید
برای خرید کیس استوک نسل 10 با قیمت مناسب به فروشگاه هوپاد رایانه مراجعه کنید


معایب کیس
بدنه بزرگ و اشغال فضای زیادی
قیمت بالاتر از کیف های کوچک با مشخصات مشابه
مصرف انرژی بیشتر

Thin Client چیست؟
تین کلاینت سیستمی است که برای انجام محاسبات به منابع میزبانی شده روی سرور مرکزی نیاز دارد. به طور معمول، تین کلاینت ها در محیط هایی استفاده می شوند که سرور به عنوان واحد پردازش مرکزی در آن محیط ها عمل می کند و با اتصال به سرور و از طریق شبکه یا نرم افزارهای مبتنی بر وب، خدمات ارائه می دهند.

تفاوت بین مینی باکس و تین کلاینت چیست؟
بر خلاف مینی پی سی، تین کلاینت ها یکی از انواع کامپیوترهای کوچک هستند که قدرت پردازش بالایی ندارند و معمولا برای پردازش به سرور اصلی وابسته هستند. برخلاف تین کلاینت ها، مینی پی سی ها می توانند از منابع سخت افزاری خود برای پردازش استفاده کنند و به سرور وابسته نیستند، اگرچه می توان از آنها به عنوان تین کلاینت در شبکه استفاده کرد.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

در اصطلاح عامیانه به هر محصولی که جدید نباشد، صرف نظر از شرایط آن، استوک می گویند. این قطعات و محصولات (به عنوان مثال: لپ تاپ های استوک، کیس یا مانیتور) ممکن است مورد استفاده، تعمیر، نوسازی یا بازگرداندن قرار گیرند. بنابراین اساساً سهام جدید نیست، اما ممکن است در شرایط فیزیکی خوبی باشد. یک کامپیوتر دست دوم خوب ممکن است برای سال ها استفاده شود، یا ممکن است فقط برای مدت کوتاهی استفاده شده باشد اما برگردانده شده باشد و اکنون به عنوان کارکرده به فروش می رسد. باید در نظر داشته باشید که به هر حال اکثر قطعات کامپیوتری پرکاربرد سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرند و پس از تعمیر و نگهداری به عنوان کامپیوتر استوک به بازار عرضه می شوند. بنابراین وقتی از طول عمر قطعات کامپیوتر موجود در انبار صحبت می کنیم، می توانند هر شرایطی داشته باشند، اما در هر صورت محصولی غیر نو و کارکرده است.

مینی کیس استوک نسل 10 روی لینک کلیک کنید

https://hupadrayaneh.com/product-category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%DA%A9-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D9%82/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%DA%A9-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D9%84-10-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1/


مزیت کامپیوتر دست دوم  چیست؟
تنها مزیت قطعات کامپیوتر دست دوم قیمت پایین آنهاست. با این حال، ممکن است خیلی سریع این ارزش از بین برود و اگر کالای جدیدی را با قیمت بالاتر خریداری کرده باشید، به نفع شما خواهد بود.

چرا یک کامپیوتر دست دوم نمی خرید؟
یک کامپیوتر کارکرده و کیس دست دوم معایب زیادی دارد، اما دلایل زیادی برای نخریدن آن وجود دارد.

کامپیوتر دست دوم استفاده شده
اولین و بزرگترین عیب جعبه های ذخیره سازی استفاده از آنهاست. بنابراین ممکن است تعمیر شوند، کاملا سالم نباشند و مشکل داشته باشند.

همچنین، از آنجایی که قطعات کامپیوتری مستعمل ممکن است ماه ها یا سال ها مورد استفاده قرار گرفته باشند، به پایان عمر مفید خود نزدیک می شوند یا دیگر مانند ماه های اول عملکرد خوبی ندارند.

این عیب در قطعات و محصولاتی مانند چاپگرها و هارد دیسک هایی که دارای قطعات مکانیکی هستند بیشتر به چشم می خورد. قطعاتی مانند SSD طول عمر بسیار محدودی دارند و در دراز مدت مزیت کمترین قیمت را از دست می دهند و در نهایت به ضرر شما تمام می شود. رایانه های مستعمل می توانند عملکرد اصلی خود را از دست بدهند، بسیار زودتر از یک محصول جدید مستهلک شوند یا از کار بیفتند. این واقعیت ممکن است خیلی زود باعث شود که مجبور شوید برای تعمیر یک کامپیوتر دست دوم بیشتر از قیمت یک مدل جدید هزینه کنید. در این صورت اگر از ابتدا یک مدل جدید با قیمت بالاتر می خریدید به نفع شما بود.
گاهی اوقات نیز مشاهده می شود که تجهیزات اصلی بدون اصول نگهداری یا تعمیر شده است، یک بار استفاده شده است و دیگر امکان تعمیر وجود ندارد.

نبود خدمات پس از فروش و قدیمی بودن کامپیوتر استوک
دومین عیب قطعات کامپیوتر کارکرده نبود خدمات پس از فروش و پشتیبانی است. وقتی محصول جدیدی را خریداری می کنید، چه تحت گارانتی باشد و چه نباشد، سال ها پشتیبانی و به روز رسانی های سازنده را دریافت خواهید کرد.

اما رایانه‌های مستعمل اغلب به سطح پایینی رسیده‌اند و خبری از به‌روزرسانی، ویژگی‌های نرم‌افزار جدید، درایورها و وصله‌های امنیتی نیست. به این ترتیب کامپیوتر مورد استفاده از ویژگی های ارزش افزوده برخوردار نیست. فریب گارانتی های شرکتی و گارانتی های کوتاه مدت را نخورید که اغلب پاسخگو نیستند.

عدم اطمینان تجهیزات مورد استفاده
سومین عیب چمدان های دست دوم غیر قابل اعتماد بودن آنهاست. شاید قطعات کامپیوتر کارکرده ظاهر خوبی داشته باشند و تعمیرات اساسی شده باشند، اما در هر صورت خطر خرابی کوتاه مدت بیشتر از محصول جدید است.

علاوه بر این، شما نمی دانید که آیا این محصولات با استفاده از قطعات و لوازم مصرفی اصلی و جدید سرویس شده اند یا خیر. گاه دیده می شود که لپ تاپ و لوازم یدکی دست دوم متعلق به بازار ایران را به عنوان سهام اروپایی و صنعتی می فروشند.

به خاطر داشته باشید که روشن و راه‌اندازی یک رایانه مستعمل یا اصلی به معنای سالم بودن آن نیست و اغلب در طول استفاده طولانی مدت متوجه انواع مشکلات خواهید شد.

قطعات اصلی
چهارمین عیب کامپیوترهای دست دوم قدیمی بودن آنهاست. بسیاری از سخت‌افزار اصلی سال‌ها پیش طراحی شده‌اند، بنابراین قطعاً نمی‌خواهید از SSD سال ۲۰۱۶ در سال ۲۰۲۰ استفاده کنید. انجام این کار ارتقاها، پیشرفت‌ها و ویژگی‌های امروزی را از دست می‌دهد. سرعت پایین سیستم کامپیوتری اصلی را نمی توان نادیده گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

کیس کامپیوتر محفظه ای است که قطعات پردازش، فن، حافظه، مادربرد، منبع تغذیه و درایو در آن نگهداری می شود. این کیس ها از برندهای معروفی مانند اچ پی، دل و لنوو در بازار موجود هستند. آنها از فلزات مقاوم و ضد زنگ ساخته شده اند. زیرا باید توجه داشت که به دلیل استفاده طولانی مدت از کیس باید شرایطی برای محافظت از قطعات اصلی آن فراهم شود. رنگ‌های کیس کامپیوتر معمولاً رنگ‌های خنثی مانند نقره‌ای، خاکستری و مشکی هستند، اما از رنگ‌های زنده‌تر در کیس‌های بازی استفاده می‌شود.

در قسمت جلویی کیس استوک کامپیوتر پورت هایی مانند پورت هدفون و میکروفون و دکمه هایی مانند دکمه باز و بسته شدن و دکمه پاور وجود دارد که در پشت این کیس ها تمامی پورت های کارآمد مانند پورت هایی که کاربران برای اتصال دستگاه ها استفاده می کنند. آنها به ورودی و خروجی یا انتقال فایل ها و سایر اطلاعات نیاز دارند. برای خرید کیس استوک وارداتی میتوانید به فروشگاه هوپاد رایانه مراجعه کنید 

در برخی موارد، خرید کیف لپ تاپ در انبار کارآمدتر است. به عنوان مثال، شما باید برخی از قطعات مانند کارت گرافیک، تولید CPU و غیره را ارتقا دهید. با استفاده از این حساب به یک کیس استوک وارداتی نیاز دارید تا بتوانید برای مدت طولانی تری از آن استفاده کنید.

ابعاد کیس کامپیوتر اصلی
برخی از کاربران با کیس های اندازه برج آشنا هستند. بد نیست بدانید که جعبه های استوک در اندازه های مختلف و سالم موجود هستند.

کیس کامپیوتر تاور سایز استاندارد همانطور که از نامش پیداست کیس بزرگی نامیده می شود که کمترین امکان جابجایی را دارد. چند نوع پورت که روی مادربرد مناسب اندازه آنها معمولاً تعداد گرانبهایی پورت USB برای اتصال به سرور دارند. برخی از این کیس های کامپیوتر دارای پورت های خروجی تصویر مانند HDMI، VGA و DisplayPort هستند. معمولا در چنین مواقعی به دلیل کمبود حافظه امکان نصب درایور وجود ندارد. اما اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید (در صورت پشتیبانی مادربرد)، از آن استفاده کنید. طبق معمول، کیس اصلی کامپیوتر دارای ارتقاء، گرافیک، رم، حافظه اصلی و پردازنده اصلی است.

جعبه های مینی استوک با 2 اندازه مشخص می شوند. حدود نیمی از کیس های به اندازه برج از نظر حجم فضای زیادی را اشغال می کنند. استفاده عمودی و افقی از کیس های استوک یکی از مزیت های آنهاست، جنس بدنه آنها بسیار مقاوم است، حتی می توان مانیتورهای سبک و نیمه سنگین را نیز در آن قرار داد. محفظه های کوچک، مانند محفظه هایی به اندازه برج، از نظر پورت های ارتباطی تنوع زیادی را ارائه می دهند. از این موارد می توان به عنوان مقالات پژوهشی، مقالات دانشجویی و حتی محیط کار و استفاده خانگی استفاده کرد. قاب های Ultra Mini اورجینال به اندازه قاب های اصلی کامپیوتر هستند، تفاوت سایز فقط اندازه یک قلم است. در اولترابوک ها از قطعاتی مانند رم، هارد، مادربرد و قطعات پردازشی استفاده می شود. همچنین این کیس نمونه درایو نوری داخلی ندارد و برای استفاده کافیست آن را به دستگاه خود وصل کنید. کیس های مینیاتوری قابلیت ارتقاء قطعات پردازشی را ندارند و عموما برای کارهای خانگی، اداری و مغازه ای و ... استفاده می شوند.

کارکرد کیس کامپیوتر اصلی
عملکرد کیس کامپیوتر اصلی به 3 دسته اصلی کیس دسکتاپ قابل ارتقا، کیس ورک استیشن و کیس بازی کارت گرافیک های متوسط ​​و تک دست تقسیم می شود. نکته ای که در بالا به آن اشاره شد این است که برخی از تولیدکنندگان مادربرد قادر به ارائه ویژگی هایی به کاربران هستند. بنابراین با ارتقای کارت گرافیک، رم و سی پی یو، جعبه ها به توانایی پردازش پرقدرت دست یافته اند. جعبه های ذخیره سازی برای کارهای اداری، کار دانشجویی و تولید محتوا استفاده می شود.

کیس های گیمینگ با استفاده از رم و حافظه پر سرعت و استفاده از آخرین نسل پردازنده ها بهترین تجربه را برای کاربران بازی فراهم می کند. پردازش این موارد بسیار بالاست و از سیستم بهتری نسبت به طرفداران گذشته استفاده می کند. جذابیت این ویترین ها به دلیل نورهای رنگی موجود در ساختار آنهاست.



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()