نوشته شده توسط : faramarz

کاشی و سرامیک 60*30 یکی از بهترین انواع کاشی و سرامیک مستطیلی شکل و در انواع مختلف تولید می شود.
این محصول برای قسمت های مختلف ساختمان با کیفیت های متفاوت ساخته شده و به دلیل ظاهر زیبا و شکیل خود توانسته رضایت مصرف کنندگان را جلب کند.
در واقع نصب این کاشی در طرح های شیک و باکیفیت فضایی زیبا و دلنشین ایجاد می کند.
این محصول باید با دکوراسیون و نور پردازی هماهنگ باشد تا هماهنگی لازم را ایجاد کرده و زیبایی لازم را ایجاد کند

قیمت سرامیک ۳۰ در ۶۰ + خرید و فروش

قیمت کاشی و سرامیک 60*30 به دلیل تنوع زیاد این محصول بسیار متفاوت است و می توان آن را به صورت مستقیم و عمده با قیمت ارزان تری خریداری کرد.
فروش مستقیم این محصول به صورت آنلاین انجام می شود تا خریداران بیشتری به بهترین تولید کنندگان دسترسی داشته باشند و بتوانند با کمترین هزینه آن را تهیه کنند.
رنج قیمتی این محصول در انواع مختلف معمولا بین 300000 تا 600000 تومان می باشد.

مشخصات کاشی و سرامیک 30*60
از جمله ویژگی های کاشی و سرامیک 60*30 در واقع اندازه مستطیلی آن است که در واقع یکی از محبوب ترین اندازه ها می باشد.
این محصول برای دیوارهای عریض قابل نصب به صورت افقی و عمودی قابل استفاده می باشد.
این محصول قابلیت نصب در فضای آشپزخانه را دارد و در واقع برای نصب آن در فضای بین کابینت ها بسیار مناسب است.
به دلیل استحکام و دوام بالای این محصول برای حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود.
این محصول در طرح های مختلف ساخته شده و بسیار شیک و با کیفیت می باشد و بر این اساس استفاده از آن در دیوار ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار عالی می باشد.

کاشی و سرامیک 30*60 بخرید
برای خرید کاشی و سرامیک 60*30 مشتریان باید به یک سری نکات توجه کنند زیرا این محصول بسیار متنوع است و انتخاب کاشی مناسب باعث سردرگمی می شود.
مهم ترین نکته برای خرید این محصولات در ابتدا توجه به نوع کاربرد قابل انتخاب برای دیوارها و کف های داخل و خارج ساختمان است.
این کاشی و سرامیک را با توجه به دکوراسیون می توان در طرح ها و رنگ های مختلف خریداری کرد و دارای درجه یک و دو می باشد.
این محصولات با توجه به کیفیتی که دارند در قسمت های مختلف ساختمان قابل استفاده هستند و بسته بندی آن به صورت 8 عددی می باشد.
برای خرید این محصولات باید به سایز توجه کرد و به تعداد لازم خریداری کرد.



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

تولید محتوا برای چیست؟ ما محتوا را تولید می کنیم تا بتوانیم جایگاهی در موتور جستجو پیدا کنیم و محتوای مورد نظر خود را به گوش مخاطبان مورد نظرمان برسانیم. اما آیا صرف تولید محتوا ما را به این هدف می رساند؟ قطعا نه! ایجاد محتوای عالی و دقیق، طراحی جذاب ترین اینفوگرافیک ها و انجام تخصصی ترین مصاحبه ها تنها بخشی از سفر است. اگر کلمات مناسب را در جای مناسب قرار ندهید، هیچ کس کار سخت شما را نخواهد دید! یکی از عواملی که به ما امکان می دهد به اهداف تولید محتوا برسیم استفاده از کلمات کلیدی است! اما کلمه کلیدی چیست؟ چرا این مهم است؟ روش انتخاب کلمات کلیدی چیست؟

کلمه کلیدی چیست؟
ابتدا باید بدانیم کلمه کلیدی چیست؟ در اصطلاح سئو، کلمه کلیدی چیزی است که کاربر در موتور جستجو تایپ می کند. در واقع کلمه کلیدی یک یا چند کلمه است که موضوع و هدف محتوای شما را تعیین می کند. در بهینه سازی موتور جستجو، کلمه کلیدی کلمه یا عبارتی است که کاربران برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود در موتور جستجو تایپ می کنند.

چه سازنده محتوا یا صاحب وب سایت باشید، می خواهید کلمات کلیدی صفحه شما با آنچه کاربران شما جستجو می کنند مرتبط باشد. اگر از کلمات کلیدی مناسب در مکان مناسب استفاده کنید، احتمال اینکه کاربر اینترنت در نتیجه جستجوی خود محتوای شما را پیدا کند افزایش می یابد.

به طور خلاصه،
کلمات کلیدی محتوای صفحه را مشخص می کنند.
موتورهای جستجو از کلمات کلیدی برای تعیین رتبه صفحه استفاده می کنند.
کلمات کلیدی به کاربر کمک می کنند تا محتوا و اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کند. از طرفی وجود کلمات کلیدی در مقاله می تواند کاربر اینترنت را به سمت محتوای شما هدایت کند.

چرا کلمه کلیدی مهم است؟
اما کلمات کلیدی در سئو چقدر اهمیت دارند؟ کلمه کلیدی پلی است بین کاربر و تولید کننده محتوا. در واقع این کلمات کلیدی هستند که کاربر را در نتیجه جستجوهای خود به محتوای مورد نظر خود می رساند. بدون کلمات کلیدی، جستجو بیهوده و مطالب و مقالات غیر قابل خواندن خواهد بود!

وقتی گوگل می خواهد صفحه ای را رتبه بندی کند به محتوای آن نیز توجه می کند. به کلمات استفاده شده در صفحه نگاه می کند. موتورهای جستجو محتوای صفحه را از کلمات استفاده شده در صفحه درک می کنند. بنابراین، استفاده از کلمات کلیدی مناسب و تکرار آنها به جای آن می تواند به گوگل در درک محتوای صفحه شما کمک کند. به این ترتیب، شما باید راهی برای ورود به ذهن مخاطب خود پیدا کنید و از کلمات یا عباراتی استفاده کنید که آنها به دنبال آن هستند.
اهمیت کلمات کلیدی در سئو پنهان نیست، اما گوگل و نحوه عملکرد آن تنها دلیل استفاده از کلمات کلیدی نیست. مهمترین مشکل کاربر است. در واقع، شما همیشه باید روی کاربر تمرکز کنید: روی بازدیدکنندگان صفحه و مشتریان بالقوه. با بهینه سازی موتور جستجو می توانید کاربران را به صفحه خود هدایت کنید.

کلمات کلیدی می توانند به بازاریابی کمک کنند و این یکی دیگر از دلایل اهمیت آنهاست. اگر می خواهید بودجه ای را برای تبلیغات در نظر بگیرید، می توانید روی کلمات کلیدی خاصی در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا پرداخت به ازای کلیک (PPC) تمرکز کنید. Google Ads اینگونه کار می کند. تبلیغ‌کنندگان برای یافتن موقعیتی در بالای صفحه نتایج برای کلمات کلیدی خاص هزینه می‌کنند.
اگر می خواهید یک استراتژی بازاریابی برای وب سایت خود تعریف کنید، باید در مورد کلمات کلیدی خاصی تحقیق کنید. با بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و بازاریابی محتوا، می توانید بدون نیاز به تبلیغات گوگل به رتبه های بالایی برسید.

به طور خلاصه، کلمات کلیدی به چند دلیل مهم هستند:

بر این اساس می توانید یک استراتژی بلند مدت مبتنی بر سئو برای بازاریابی محتوا بسازید.
شما درک خوبی از مخاطبان هدف خود خواهید داشت و به تعداد این مخاطبان و همچنین سوالات و مشکلات آنها پی خواهید برد.
با استفاده از آنها می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

چرا یک کلمه کلیدی انتخاب کنیم؟
اگر کسب و کار شما آنلاین است، کلمات کلیدی یکی از مهمترین ابزار شما هستند. در واقع در این کمپین شما برای شکست دادن رقبا و جذب کاربران به بازار خود مبارزه می کنید.

اگر به کلمات کلیدی که وب سایت در آنها رتبه بندی شده است نگاه کنید، به نقاط قوت وب سایت و برتری آن نسبت به رقبا پی خواهید برد.

تحقیق کلمات کلیدی همه چیز در مورد یافتن کلمات کلیدی مناسب برای یک وب سایت است. به این ترتیب، لازم نیست محبوب ترین کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود را انتخاب کنید. همانطور که گفتیم رقابت بر سر این کلمات کلیدی بسیار شدید است و تبلیغات آنها نیز بسیار پرهزینه است.

همچنین، نباید کلمات کلیدی را جستجو کنید که هیچ کس به دنبال آن نیست. شما باید ویژگی های کلمات کلیدی ارزشمند را بدانید و بر اساس آن معیارها انتخاب کنید.

معیارهای انتخاب کلمه کلیدی
نرخ جستجو
این معیار به شما می گوید چند بار یک کلمه کلیدی در گوگل جستجو شده است. به این ترتیب می توانید محبوبیت کلمه کلیدی را بسنجید. همچنین، می‌توانید پیش‌بینی کنید که این کلمات کلیدی چقدر ترافیک وب‌سایت شما را افزایش می‌دهند.

رقابت
معیار بعدی رقابت است. مهم نیست که چند کلمه کلیدی جستجو می شود، در هر صورت باید از موضوع رقابت آگاه باشید.

قیمت (هزینه هر کلیک)
اگر می خواهید تبلیغ کنید (و نه سئو)، بدانید که هر کلمه قیمتی دارد. در هزینه به ازای کلیک، هر بار که کاربر پس از جستجوی کلمه کلیدی، روی کلمه کلیک می کند، باید مبلغی را پرداخت کند. به عنوان مثال، در ایالات متحده، شما به ازای هر کلیک روی کلمه کلیدی "وام" 3.94 دلار پرداخت می کنید. این بدان معنی است که هر بار که شخصی در ایالات متحده کلمه "وام" را جستجو می کند و روی تبلیغ کلیک می کند، تبلیغ کننده باید 3.94 دلار به ازای هر تبلیغ به وب سایت پرداخت کند. در اینجا شما باید تصمیم بگیرید که آیا ارزشش را دارد که برای هر کلیک چهار دلار برای یک کلمه بپردازید یا خیر! این سوال را حتما از خود بپرسید.

تعداد کلمات
میانگین تعداد کلمات مقاله در واقع به تعداد کلمات یک جمله اشاره دارد. هرچه کلمات کلیدی بیشتری داشته باشد، احتمال رتبه بندی آن بیشتر می شود. (ما در این مورد در بخش کلمات کلیدی دم بلند بحث خواهیم کرد)

هدف
کلمه کلیدی intent به شما می گوید که هدف کاربر از آن جستجو چیست. به عنوان مثال، به ما می گوید که آیا قصد کاربر از این جستجو خرید است یا صرفاً جمع آوری اطلاعات. آنها می خواهند بخرند یا فقط به محصولات نگاه کنند.

چگونه از کلمات کلیدی استفاده کنیم؟
انتخاب کلمات کلیدی برای سایت و استفاده از آنها قوانین خاص خود را دارد. شما نمی توانید فقط یک سری کلمات کلیدی را در متن خود قرار دهید و به نتیجه دلخواه برسید. تولید محتوا باید برای یک انسان واقعی انجام شود، نه فقط برای رتبه بندی در موتورهای جستجو مانند گوگل. کلمات کلیدی انگلیسی و فارسی را بر اساس مخاطب، موضوع محتوا و برند خود انتخاب کنید.

چند قانون اساسی برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی و نحوه استفاده از آنها وجود دارد. با این چند قانون کلی می توانید کار خود را شروع کنید. به عنوان مثال، یک کلمه کلیدی منحصر به فرد را در هر صفحه از وب سایت خود قرار دهید.

با یادگیری اصول اولیه استفاده از کلمات کلیدی، می توانید از تمام مزایای کلمات کلیدی نهایت استفاده را ببرید.

می توانید کلمات کلیدی را در بخش های مختلف مانند URL، تگ H1، توضیحات متا و تگ alt تصویر قرار دهید. همه اینها موتورهای جستجو را به سمت محتوای اصلی محتوای شما هدایت می کند و در نهایت محتوای شما به مخاطبان هدف شما می رسد. این یعنی استفاده از کلمات کلیدی برای جذب مشتری!


ردیابی عملکرد کلمه کلیدی و ابزار رایگان یافتن کلمات کلیدی 
اما یادگیری نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب و قرار دادن آنها پایان کار نیست! بعد از این مرحله نوبت به ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی می رسد. ابزارهایی مانند nightwatch.io می توانند کلمات کلیدی را ردیابی کنند و گزارش هفتگی تغییرات آنها را به شما ارائه دهند. به این ترتیب می توانید از تاثیر تغییراتی که در محتوا ایجاد می کنید مطلع شوید.

علاوه بر این، ابزارهایی مانند Google Analytics / Search Console به شما می گویند که آیا صفحات مورد نظر شما ترافیک بیشتری ایجاد می کنند یا خیر.

سعی کنید تغییرات را به صورت هفتگی دنبال کنید، زیرا محتوای جدید دائما در حال تولید است. به همین دلیل، همیشه باید بر رتبه بندی کلمات کلیدی خود نظارت داشته باشید.

با استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی و بررسی مداوم عملکرد کلمات کلیدی، می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و ترافیک سایت خود را افزایش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو یکی از مواردی است که امروزه همه می دانند. تسلط اینترنت در عصر تکنولوژی، تمامی فعالیت های بشر را تحت تاثیر قرار داده است. تحول تدریجی اما مستمر حرفه ها را نیز می توان تحت تأثیر مدرنیته و فناوری های جدید مشاهده کرد. همه مشاغل سنتی حداقل بخش کوچکی از تجارت خود را تحت تأثیر محیط اطراف خود و برای تضمین بقای خود به اینترنت هدایت کرده اند.
ضمن اینکه در سایه برتری فضای مجازی در زندگی مردم، مشاغل آنلاین جدیدی نیز ایجاد شده است. برای پیشرفت و موفقیت در این فضا، شناخت مکانیسم اینترنت و موتورهای جستجوگر آن ضروری است. بنابراین شناخت سئو چیست و قوانین موتورهای جستجو از اهمیت خاصی برخوردار است.

یادگیری سئو مقدماتی 
اول از همه باید گفت که سئو در واقع یک مخفف است. معنی لغوی این عبارت بهینه سازی موتور جستجو است. در کشور ما ایران و همچنین در زبان فارسی از همان علامت اختصاری SEO استفاده می شود. زیرا جایگزینی برای آن وجود ندارد. همچنین این کلمه یک اصطلاح محسوب می شود و معنای آن چندان جالب به نظر نمی رسد. این اصطلاح به فرآیندی اشاره دارد که طی آن یک سایت می تواند به رتبه بالاتری دست یابد.
به عبارت ساده، موتورهای جستجو مانند گوگل معیارهایی را برای تعیین موقعیت وب سایت ها در فهرست صفحات خود در نظر می گیرند. دانستن این معیارها و تنظیم جهت صفحه وب و محتوایی که بر اساس آنها تولید می کنیم سئو نام دارد. معنای این اصطلاح بسیار ساده است. اما پاسخ به این سوال که چرا این فرآیند در کسب و کار اینترنتی ما اهمیت ویژه ای دارد هنوز مشخص نیست.

اهمیت سئو در گوگل
ممکن است تعجب کنید که چرا این روند اینقدر مهم است؟ بیایید با ذکر یک مثال واقعی به این سوال پاسخ دهیم. تصور کنید می خواهید یک فروشگاه راه اندازی کنید. بی شک سعی می کنید تمام سرمایه خود را صرف پیدا کردن مکانی مناسب و پر رفت و آمد کنید. از آنجا که می دانید کسب و کار در یک مکان است، باعث می شود فروشگاه شما بهتر دیده شود.
از آنجایی که ویترین فروشگاه ما در معرض دید افراد بیشتری قرار دارد، تعداد افرادی که وارد فروشگاه ما می شوند و خرید می کنند بسیار بیشتر خواهد بود. بدیهی است که مشتریان بیشتر برابر است با سود بیشتر. بنابراین، کسب موقعیت مناسب در هر شرکتی مهم است. با این تشبیه به راحتی متوجه شده اید که یادگیری سئو جایگاه ویژه ای در رشد کسب و کار شما در فضای مجازی دارد. زیرا با آن قادر خواهید بود بهترین موقعیت را در موتورهای جستجو کسب کنید.

محتوا رمز موفقیت در موتورهای جستجو است
اکنون اهمیت سئو را می دانید. بنابراین از امروز دغدغه شما کسب رتبه های برتر موتورهای جستجو خواهد بود. به خصوص گوگل، زیرا پرکاربردترین موتور جستجوی جهان است. بنابراین هر کسی که می خواهد در اینترنت موفق باشد باید بتواند استانداردهای گوگل را برآورده کند. این نرم افزار کامپیوتری عوامل زیادی را در نظر می گیرد تا به وب سایت ها موقعیت خاص خود را بدهد.
اما همیشه مهم ترین و اصلی ترین موضوع تولید محتوای جذاب و مناسب است. حتی اگر همه عوامل فرعی را دنبال کنید اما محتوای بی فایده و نامفهوم تولید کنید، مردم به سرعت صفحه شما را ترک خواهند کرد. این ربات های گوگل را متقاعد می کند که شما شهرت آن را به عنوان بهترین موتور جستجو تضعیف می کنید. از این رو، سایت شما را به رتبه های پایین تر و صفحات آخر منتقل می کند.

چگونه سئو انجام دهیم
موتورهای جستجو در هر بررسی بیش از 200 عامل را در نظر می گیرند. برای موفقیت در این رویکرد باید در تمام قسمت های محتوای خود به این معیارها توجه کنید. به عنوان مثال، در قسمت عنوان نباید از جملات خیلی طولانی استفاده کنید. زیرا گوگل آن را به طور کامل نشان نمی دهد. این می تواند جذابیت ویترین فروشگاه شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. همچنین جایگاه کلمات کلیدی در نام محتوا بسیار مهم است.
عنوان و توضیحات مختصر زیر باید به گونه ای نوشته شود که کاربر بتواند با یک نگاه به موضوع کلی محتوای شما پی ببرد. علاوه بر این، سرفصل های مناسب در محتوای اصلی و استفاده از تصاویر، جذابیت بصری مقاله را افزایش می دهد. متن جذاب در جذب مخاطب و گوش دادن به صحبت های شما بسیار موثر خواهد بود. تعداد مناسب کلمات متن و استفاده مناسب از کلمات کلیدی از دیگر موارد مهم است.

روش های گوگل برای تایید سایت ها
موتورهای جستجویی که می توان از آنها به عنوان پیشرفته ترین ابزار جستجو یاد کرد گوگل، یاهو و بینگ هستند. این برنامه های کامپیوتری با روش های بسیار پیشرفته و بدون نیاز به نیروی انسانی وب سایت ها را بررسی می کنند تا آنها را در صفحات خود طبقه بندی و سازماندهی کنند. به عبارت ساده، آنها از ربات هایی استفاده می کنند که به صفحات وب دسترسی دارند و فاکتورهای لازم را بررسی می کنند. به این ربات ها خزنده می گویند. با رعایت نکات سئو می توانید به خزنده های Google اطلاع دهید که در آنجا هستید. البته گاهی افراد برای اینکه در حد استانداردها سریعتر دیده شوند، تقلب و اغراق می کنند. این روش که کلاه سیاه نام دارد، ممکن است سریعتر باشد، اما بسیار کوتاه مدت است. زیرا خزندگان دشمن این کلاه سیاه هستند و به محض شناسایی شما را پایین می آورند. از طرفی با روش کلاه سفید و محتوای مناسب جایگاه برتر و ابدی در گوگل پیدا خواهید کرد.



متخصص بهینه سازی موتورهای جستجو
بهینه سازی موتورهای جستجو دنیای بسیار بزرگی است. همانطور که قبلا ذکر کردیم، گوگل بیش از 200 معیار را با خزنده های خود بررسی می کند. به نظر می رسد که احترام به همه این موارد بدون فراموش کردن یک مورد غیرممکن است. همچنین، گاهی اوقات می توانیم با بهینه سازی بیش از حد و از دست دادن شانس دیده شدن برای همیشه، ربات ها را به دشمنان سایت خود تبدیل کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

ابزار فنی SEO آموزش سئو تکنیکال; این فرآیند آماده سازی و بهینه سازی سایت برای درک گوگل از محتوا و ارتباط بین صفحات است.

تجزیه و تحلیل رقبا، تحقیقات کلمات کلیدی، تولید محتوای ارزشمند و فعالیت های موثر در لینک بیلدینگ خارجی نقش بسیار مهمی در موفقیت یک پروژه سئو دارند، اما همه این عوامل تنها زمانی مفید نخواهند بود که سایت ما بستر مناسبی را برای ارائه محتوا فراهم کند. کاربر و گوگل

رعایت استانداردهای سئو در طراحی وب سایت و بهبود تجربه کاربری را نمی توان تنها عامل بهبود رتبه دانست، اما شناخت و اجرای این نکات برای کسب جایگاه در نتایج ضروری است.

کارگاه فنی سئو برگرفته از سال ها تجربه ما در ساخت وب سایت ها و پروژه های سئو موفق است و با رویکرد "دستی" طراحی شده است. برای درک مفاهیم ارائه شده در این کارگاه و پیاده سازی آن ها در پروژه خود نیازی به دانش کدنویسی یا تجربه طراحی وب ندارید!
محدودیت یادگیری؛ یک متخصص سئو به چه میزان دانش فنی و تجربه نیاز دارد؟
ساختار URL ها؛ معماری و ساختار آدرس دهی صفحات سایت
کاوش و نمایه سازی؛ مدیریت خزش بودجه و درک مفاهیم مرتبط
تگ های HTML؛ برچسب های HTML را به درستی بشناسید و استفاده کنید
داده های ساخت یافته؛ نشانه گذاری استاندارد و استفاده از طرحواره
UX و سرعت صفحه؛ بهبود سرعت سایت و تجربه کاربری
ابزار تجزیه و تحلیل؛ دانش اولیه ابزارهای جانبی و کاربردی

اولین سوالی که به ذهن شما خطور می کند این است: برای یادگیری سئو فنی به چه میزان دانش فنی و تجربه کدنویسی نیاز داریم؟ حقیقت این است که شما نیازی به "تجربه کدنویسی" ندارید، اما داشتن دانش کافی برای درک کدهای HTML و مهارت های عملی برای ارائه آن به تیم فنی و نظارت بر اجرای صحیح الزامی است.

به عنوان یک متخصص سئو، علاوه بر دانش تخصصی در زمینه کاری خود، باید مهارت های نرمی را برای برقراری ارتباط با سایر تیم های بازاریابی دیجیتال کسب کنیم. کسب این مهارت ها به ما کمک می کند تا زمان گرانبهای خود را برای یادگیری نحوه کدنویسی و پیاده سازی آن در سایت تلف نکنیم.

در این فصل از کارگاه آموزشی فنی سئو به بررسی مسیر تصمیم گیری و تحلیل برای ایجاد تغییر فنی در سایت می پردازیم و حدود اختیارات یک متخصص سئو را روشن می کنیم. پیروی از این طرز فکر به شما کمک می کند تا زمان و انرژی کمتری را صرف ارجاع درخواست های خود به تیم فنی و دریافت پاسخ از آنها کنید.
هر صفحه در اینترنت به یک آدرس منحصر به فرد نیاز دارد تا شانس ایندکس شدن و نمایش در نتایج جستجو را داشته باشد. URL در واقع مسیری است که کاربران و ربات های گوگل برای دسترسی به محتوای این صفحه در مرورگر خود وارد می کنند.

هر آدرس اینترنتی از 3 قسمت اصلی یعنی پروتکل، دامنه و مسیر تشکیل شده است. دانستن آناتومی و درک قسمت های مختلف یک آدرس به ما کمک می کند تا هنگام ایجاد یک صفحه یا راه اندازی یک سایت جدید، استانداردهای سئو را به خوبی رعایت کنیم.

در این فصل هر یک از این 3 بخش را به تفصیل بررسی خواهیم کرد و به رایج ترین سوالات کاربران در مورد تاثیر آنها بر سئو پاسخ خواهیم داد. برخی از سوالاتی که در این بخش به آنها پاسخ داده شده است عبارتند از:

آیا SSL اجباری است و روی سئو تاثیر می گذارد؟
آیا وجود کلمه کلیدی در نام دامنه به رتبه بندی در این جمله کمک می کند؟
آدرس صفحه ما فارسی بهتر است یا انگلیسی؟
آیا خرید یک دامنه قدیمی به سئو سایت تازه ایجاد شده کمک می کند؟
برای راه اندازی وبلاگ در فروشگاه اینترنتی بهتر است از پوشه استفاده کنیم یا ساب دامین؟
پس از دانستن آناتومی آدرس هر صفحه، نوبت به معماری و ساختار درختی کل سایت می رسد. معماری آدرس های صفحه یک سایت نقش مهمی در درک گوگل از ارتباط معنایی و ارزش هر یک ایفا می کند. در این قسمت ابتدا سه الگوی رایج معماری یعنی Flat، Hierarchy و Holarchy را معرفی می کنیم و مزایا و معایب هر کدام را مورد بحث قرار می دهیم.

در ادامه، معیارهای اصلی تصمیم گیری در مورد معماری سایت و ساختار آدرس دهی را با نگاهی به چندین سایت یاد خواهیم گرفت.
تاکنون ساختار و معماری سایت خود را طراحی کرده‌ایم، اکنون نوبت ربات‌های گوگل است که به این صفحات دسترسی داشته باشند و بودجه خزیدن را مدیریت کنند. در سال‌های اخیر با افزایش نجومی وب‌سایت‌ها و صفحات وب، منابع گوگل برای تأیید و ایندکس کردن آن‌ها با محدودیت‌های جدی مواجه شده و شاهد کاهش سرعت ایندکس یا حتی عدم دسترسی گوگل به سایت‌ها تا چندین سال بوده‌ایم. هفته ها پس از ایجاد صفحه

بودجه خزیدن در واقع منابع و زمانی است که ربات های گوگل برای خزیدن و ایندکس کردن صفحات هر سایت اختصاص می دهند. این بودجه برای همه سایت ها یکسان نیست و بر اساس عوامل متعددی مانند سابقه فعالیت، نرخ انتشار محتوا، تعداد صفحات، لینک های خارجی و ... تعیین می شود.

برای مدیریت صحیح این بودجه، درک رفتار روبات های گوگل برای یافتن و ذخیره یک صفحه جدید ضروری است. ما این فرآیند را به طور کامل در ابتدای این فصل بررسی می کنیم.

در ادامه با ابزارها و تکنیک های موجود برای مدیریت بودجه خزنده آشنا می شویم. اکثر ابزارهایی که برای این کار داریم در پنل کنسول جستجوی گوگل ارائه شده است که در کارگاه کنسول جستجو نحوه استفاده صحیح از آنها را آموزش دادیم.
صرف نظر از زبان برنامه نویسی (به عنوان مثال php) یا سیستم مدیریت محتوا (به عنوان مثال وردپرس) سایت شما در آن نوشته شده است، خروجی صفحه همیشه به عنوان تگ های HTML به کاربر و گوگل نمایش داده می شود. به عنوان یک متخصص سئو که در زمینه فنی فعالیت می کنیم، باید به خوبی با تنوع و کاربرد این تگ ها آشنا باشیم. در واقع یادگیری این مفاهیم ابزارهای بهینه سازی هر سایتی را در اختیار شما قرار می دهد.

پس از آشنایی با ابزارها و عملکرد هرکدام در مدیریت خزش بودجه، با هم 10 سناریو رایج و کاربردی را ارائه می کنیم و به مثال های مختلف برای هر کدام نگاه می کنیم. ماتریس تصمیم گیری ارائه شده در این قسمت روش و تکنیک ابداعی خانوم سین می باشد و در دوره های داخلی و خارجی مشابه آن را نخواهید یافت.

قبل از یادگیری مفاهیم اصلی، تاریخچه HTML و چگونگی شکل گیری اینترنت را مرور می کنیم. این اطلاعات به ما کمک می کند تا ماهیت و اهمیت هر یک از مفاهیم ارائه شده در این فصل را بهتر درک کنیم. به عنوان توسعه ساختار کدنویسی استاندارد در HTML5، ما تگ های معنایی را یاد می گیریم تا محتوا و متا تگ های کاربردی را برای سئو به صورت جامع و کاربردی ارائه دهیم.

دانستن انواع برچسب‌ها برای استفاده در سر و بدن به ما کمک می‌کند تا بدون تغییر ظاهر سایت، درک آن را برای ربات‌های گوگل آسان‌تر کنیم. رعایت این استانداردها علاوه بر کیفیت ارائه، تأثیر مستقیمی بر سرعت و تجربه کاربر خواهد داشت. به عنوان مثال، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، 4 تگ کاربردی شامل prefetch، prefetch، prefetch و dns-prefetch را کشف خواهیم کرد که در فرآیند بهینه سازی سرعت سایت به آنها نیاز خواهیم داشت.

احتمالا با دیدن تصاویر بالا و این حجم از کد جدید، در یادگیری سئوی فنی دچار شک و تردید می شوید! اما نگران نباشید، برای درک بهتر هر یک از این کدها و نحوه استفاده از آنها، چند مثال را با هم مرور می کنیم. نیازی نیست همه این استانداردها را رعایت کنید، هنگام شروع یک پروژه جدید یا بهینه سازی سایت خود، این فایل کارگاهی و PDF را به عنوان راهنمای پیاده سازی پیش روی خود داشته باشید و مرحله به مرحله استانداردها را بررسی کنید.

تجربه سال ها تدریس و انجام پروژه ها به ما نشان داده است که بسیاری از دانش آموزان حتی با داشتن دانش کافی اعتماد به نفس لازم برای ورود به عرصه فنی را ندارند و یا در اولویت بندی کار خود با مشکل مواجه می شوند. برای حل این مشکل شما را با یک روش عملی تصمیم گیری و برنامه ریزی آشنا می کنیم که استفاده از آن می تواند کارایی و نتایج کار شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

حتما در مکان های تاریخی ایران گچ بری های زیبا و بی نظیری دیده اید. یکی از جنبه های معماری که باعث زیبایی خانه و ساختمان می شود گچ بری است. گچبری دیوار ، گچ بری سقف و گچ بری ستون به طور کلی سه نوع گچ کاری هستند که به گچ کاری قسمت های مختلف خانه مانند گچ کاری دیوار پذیرایی، گچ کاری ستون آشپزخانه و گچ کاری سقف اتاق خواب تقسیم می شوند. اینها گچ پیش ساخته و آماده استفاده یا گچ سنتی و گچ دستی هستند. در متن زیر با انواع گچ کاری و کاربرد آن برای فضاهای مختلف خانه آشنا می شویم:

گچ چیست؟
گچ بری هنر برش، گود کردن و کشیدن روی گچ است که در معماری ایرانی از ارزش بالایی برخوردار است. گچ بری در قسمت های مختلف ساختمان از جمله گچ بری سقف، گچ بری ستون، گچ بری ستون آشپزخانه، گچ بری ستون مرکز پذیرایی، گچ بری ستون وسط سالن، گچ کاری دیواری ستون و گچ آماده به کار دور لوستر مرسوم است.
گچ بری یکی از زیرشاخه های معماری است که در مناطق و دوره های مختلف سبک ها و اشکال مختلفی داشته است. همانطور که از نام گچ بری دیوارها و سقف ها مشخص است، عمده ترین ماده مورد استفاده در این هنر گچ است.


گچبری سقف روی لینک کلیک کنید.

https://gachboripersian.ir/%da%af%da%86%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d9%82%d9%81-2/


هنر گچ بری در ایران و سایر کشورها رایج است. نمونه ای از کاربرد آن در کشورهای دیگر کلیساهای باستانی است که گچ بری سقف و گچ بری ستون ها به شکل چشم نوازی انجام می شود. شکل پذیری و چسبندگی گچ دلیل استفاده از این ماده برای تزئین بنا بوده است.

تاریخچه گچ بری دیوارها و ستون ها
اکتشافات باستان شناسان نشان می دهد که تاریخ ساخت گچ بر تاریخ آجر مقدم است. گچ بری دیوار برای تزئین در شهرهای ایران و عراق رایج است. اولین کسانی که در ایران از گچ بری دیوارها و سقف استفاده کردند هخامنشیان و بعدها ساسانیان بودند و اعراب این هنر را در زمان فتح ایران آموختند.
در دوره ایلخانی هنر گچ بری به کمال رسید. محراب هایی با انواع خطوط به ویژه انواع کوفی، استفاده از انواع گره های هندسی با نقوش سلیمی توماری و سلیمی ماری باعث پیشرفت هنر گچ بری در این زمان شد.
از بهترین نمونه های گچبری می توان به مسجد حیدریه قزوین، مسجد جامع ورامین و محراب مسجد ارومیه اشاره کرد.

دوره تیموری دوره رسمی سازی و قاب بندی گچ بری ها و گچ بری های مقران است. از آثار این دوره می توان به مقرنس های سر مسجد میدان کاشان، گچ بری های مدرسه خرگرد خواف و مقبره شیخ احمد جامی در تربت جام اشاره کرد.
در دوره صفویه هنر گچ بری وارد کاخ شاهان شد و مقرنس ها با عناصر مختلف به ویژه مقرنس های کچل و نیمه کچل با گل و گیاه برای تزیین کاخ شاهان استفاده می شد. از آثار این دوره می توان به کاخ هشت بهشت، میدان بازار قیصریه، اصفهان و تالارهای سلطنتی و موسیقی کاخ عالی قاپو اشاره کرد.

دوره گچ کاری دیوار و ستون در ایران
گچ بری اسلامی
معماری اسلامی یکی از بهترین شاخه های معماری است که نمونه هایی از آن را در مساجد دیده ایم. در معماری اسلامی از گچ بری استفاده می شود و نمونه های ظریفی از گچ بری سقف و ستون گچ بری از این دوره به جا مانده است.
در نمونه‌های گچبری اسلیمی معمولاً از پیکره یا چیزی به شکل انسان استفاده نمی‌شود و گچ‌بری کلاسیک اسلیمی بیشتر بر نقوش گل و گیاه و طرح‌های اسلیمی متمرکز بوده است. مسجد فریومد سبزوار یکی از نمونه های بارز گچ بری سنتی اسلامی است که از قرن سوم هجری به جای مانده است.

گچبری سلجوقی
در دوره سلجوقیان عمدتاً از گچ بری سقف، گچ بری ستون و گچ بری دیوارها برای تزیین نمای داخلی استفاده می شد. در گچ بری های سنتی دوره سلجوقی از خط کوفی و ​​نقوش سلیمی استفاده می شد و یکی از نمونه های ظریف این گچ بری در مسجد اردستان وجود دارد که با خط کوفی انجام می شود. نمونه دیگر مسجد و گنبد علوی در همدان است.

گچ بری دوره ایلخانی
پوشش سنتی در دوره ایلخانی پیشرفت زیادی کرد و حتی می توان گفت که به حد کمال خود رسیده است. در گچ بری های کلاسیک دوره ایلخانی، گره های هندسی با نقش های اسلیمی، گل ها و برگ های توخالی و برجسته و خطوط کوفی، سلطانی، دیوانی و رقعی. 
استفاده شده است که معماری این دوره را با شکوه ساخته است.
مسجد حیدریه قزوین، مقبره بایزید بسطامی در بسطام، محراب پیر بکران در اصفهان و مسجد جامع اصفهان نمونه‌هایی از هنر گچ‌کاری بناهای دوره ایلخانی هستند که زیبایی گچ‌کاری در این دوره را به ما نشان می‌دهند.



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

در حال حاضر با افزایش نرخ ارز، قیمت تجهیزات کامپیوتری و شبکه افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل است که کاربران تمایل بیشتری نسبت به خرید محصولات موجود در انبار (یا دست دوم) دارند. از جمله این تجهیزات می توان به «خرید ورک استیشن استوک» اشاره کرد که قیمت سهام آن بسیار مناسبتر است. در این مبحث می خواهیم در مورد معرفی، تفاوت، قیمت و خرید ایستگاه کاری استوک یا محفظه کارکرده HP صحبت کنیم. با ما بمان.

ایستگاه کاری HP Stock
ایستگاه کاری یک کیس کامپیوتری است که مانند کامپیوتر شخصی شامل پردازنده، رم، هارد دیسک و سایر قطعات است، با این تفاوت که از لپ تاپ و کامپیوتر معمولی بسیار قدرتمندتر است. دلیل قدرتمندتر بودن ایستگاه‌های کاری نسبت به رایانه‌های شخصی این است که ایستگاه‌های کاری توانایی پشتیبانی از پردازنده‌های دوگانه و پردازنده‌های گرافیکی قدرتمندتر و فضای رم بیشتر را دارند. به همین دلیل است که قیمت ایستگاه کاری کمی بالاتر از لپ تاپ است. با این حال، اگر به تجهیزات قدرتمندتری نسبت به یک ایستگاه کاری نیاز دارید، می توانید از سرورهای شبکه استفاده کنید.
ورک استیشن ها توسط برندهای مختلفی مانند لنوو، ایسوس، اچ پی و ... تولید می شوند که در این میان برند اچ پی قوی ترین ورک استیشن ها را تولید می کند. ایستگاه های کاری HP Case دارای 4 نسل هستند که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. ایستگاه های کاری HP طول عمر بسیار بالایی دارند و می توانید سال ها با خیال راحت از آنها استفاده کنید. با توجه به قیمت بالای این کیف های جدید، کاربران ترجیح می دهند از استوک خود استفاده کنند.



عمل چیست؟
استوک در لغت به معنای انبار است و در اصطلاح کامپیوتری به معنای کالایی است که استفاده شده، اما عملکرد خوبی دارد و قابل استفاده است. برای درک بهتر می توانید کلمه سهام را معادل دو کلمه استفاده شده و استفاده شده در نظر بگیرید. در بسیاری از تجهیزات شبکه مانند سوئیچ های سیسکو، سرورهای HP و ایستگاه های کاری کیس، موجودی محصولات Navi آنها پرفروش ترین است.
تفاوت بین ایستگاه کاری HP اصلی و جدید چیست؟
چمدان ایستگاه کاری انبار:

از نظر عملکرد سالم است.
قیمت بسیار پایین تری دارد.
دوره استفاده مشخصی وجود دارد.
آکبند نیست.
ممکن است جعبه نداشته باشد.
ممکن است خط و خش داشته باشد.
با خرید محفظه ایستگاه کاری اچ پی کارکرده در هزینه ها صرفه جویی می کنید و دقیقاً عملکردی مشابه نمونه جدید خواهید داشت و در واقع فقط ممکن است از نظر دوستی تفاوت ظاهری کمی داشته باشند. البته اکثر محصولات یوزد شبیه نیو هستند. به عنوان مثال، اگر قیمت Navi Workstation Z240 HP حدود 1000 دلار باشد، قیمت سهام این کیس حتی می تواند به 600 دلار نیز برسد.
شایان ذکر است با نازلترین قیمت در بازار موجودی تمامی مدل های ایستگاه کاری اچ پی در شبکه گستر بورس با کیفیت تضمینی و تحویل فوری قابل خریداری است. در تمام ایستگاه های کاری موجود در سایت، چندین تست سلامت عملکرد توسط کارشناسان مجرب انجام می شود. بنابراین دیگر نگران عملکرد دستگاه خود نباشید.



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

با توجه به قیمت بسیار پایین، سلامت و کارایی پایین محصولات موجود در بورس از جمله مانیتور استوک وارداتی اروپایی و آمریکایی، خرید محصولات موجود در بورس در سال های اخیر به سرعت رایج شده است و حتی بسیاری از سازمان ها و سازمان های دولتی و خصوصی تغییر کاربری داده اند. برای خرید محصولات از انبار . .
متأسفانه بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کردند که محصولات استوک آسیب دیده و خراشیده شده است، در حالی که ما در اینجا تعریف کامل و دقیقی از استوک ارائه می دهیم.

برای خرید کیس استوک روی لینک کلیک کنید.

https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b1%d9%82/%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%86%d8%b3%d9%84-9/


اول، تعریف کاملی از استوک و مانیتورهای دست دوم
مانیتورهای استوک در کشورهای پیشرفته مانند اروپا و آمریکا دارای تعاریف و قوانین خاصی هستند که تفاوت اساسی با مانیتورهای دست دوم دارد.

در این کشورها زمانی که شخصی کالایی مانند مانیتور را از فروشگاه خریداری می کند، می تواند کالای خریداری شده را بدون قید و شرط برای مدت معینی برگرداند و وجه پرداختی را دریافت کند، در حالی که با توجه به اینکه این مانیتور به دلیل بازکردن کارتن یا غیره خریداری شده است. -به نام unpacking، استفاده شده یا حتی استفاده نشده، دیگر به عنوان کالای آکبند پذیرفته نمی شود و به دسته مانیتور استوک اضافه خواهد شد.

اساساً این کالاهای بورسی به کشورهای آسیایی از جمله منطقه خاورمیانه ارسال می شود و با قیمت بسیار پایین نسبت به قیمت آکبند به فروش می رسد. در نتیجه برخی از مانیتورهای موجود در بازار بسیار تمیز و بدون خط و خش هستند.

تفاوت بین مانیتور دست دوم و استوک چیست؟
اگرچه بسیاری از افراد مانیتورهای دست دوم را همانند مانیتورهای اصلی می دانند، اما مانیتورهایی که در ایران به صورت دسته ای تولید می شوند و برای مدتی مورد استفاده قرار می گیرند و سپس به فروش می رسند، مانیتور دست دوم محسوب می شوند. این در حالی است که مانیتورهای استوک عمدتاً از کشورهای اروپایی و آمریکایی یا شرق آسیا مانند چین به ایران وارد می شود.

خرید سهام یا مانیتور دست دوم؟
طبق تجربه، عمدتاً افراد یا سازمان ها به دنبال خرید مانیتورهای سهام اروپا هستند.

یک مانیتور استوک فول اچ دی بخرید
اکثر کاربران عادی و حرفه ای به دنبال خرید مانیتور استوک فول اچ دی هستند و در این مورد به مشتریان توصیه می کنیم مانیتور استوک با پورت HDMI خریداری کنند.
انواع پنل های نمایشگر استوک و کارکرده
پنل IPS
پنل TN
پنل VA
مانیتور استوک LED یا LCD؟
امروزه اکثر کاربران به دلایل زیر به دنبال خرید مانیتورهای LED هستند:

بهترین کیفیت
مصرف انرژی کمتر
تنوع بیشتر مانیتورهای LED

بهترین مارک مانیتور استوک چیست؟
متاسفانه به دلیل تبلیغات زیاد برندهای سامسونگ و ال جی در ایران، اکثر مردم فکر می کنند بهترین برندها ال جی و سامسونگ هستند در حالی که از نظر کیفیت و قیمت بهترین برندها عبارتند از:

مانیتور سهام دل
مانیتور استوک اچ پی
مانیتور استوک ال جی
مانیتور استوک سامسونگ

محبوب ترین اندازه ها هنگام خرید مانیتورهای فول اچ دی موجود در انبار
مانیتور استوک 24 اینچی
مانیتور استوک 27 اینچی
مانیتور استوک 30 اینچی
مانیتور استوک 32 اینچی
خرید مانیتور 4k در انبار
مانیتور سهام Ganav
مانیتورهای سهام وارداتی
مانیتور بازی اصلی
خرید عمده مانیتور سهام
عمده فروشی مانیتورهای دست دوم

خلاصه نهایی خرید مانیتور سهام
واردات مانیتور استوک توسط کیهان بازار از جنوب ایران و گناوه انجام می شود، این مجموعه همواره سعی داشته بهترین و سالم ترین مانیتورهای استوک Full HD را در بازار عرضه کند.



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

سفید کردن دندان یک روش سفید کردن موقت دندان است که اکثر افراد از آن برای زیبایی و بهبود لبخند خود استفاده می کنند.
برای انجام سفید کردن دندان دو روش به نام‌های سفید کردن در مطب و سفید کردن خانگی وجود دارد که راندمان روش در مطب برای گرفتن نتایج سریع‌تر بیشتر است و روش خانگی بعد از چند هفته تأثیر خود را در سفید کردن دندان‌ها نشان می‌دهد. اما این روش زمانی نتیجه بسیار مطلوبی دارد که از روش های سفید کننده اداری و خانگی به طور همزمان استفاده شود.

باید سینی پلاستیکی را شب هنگام خواب که در واقع از قالب دندان های شما در آزمایشگاه ساخته شده و ژل سفید کننده بین فضاهای مناسب قرار می گیرد در دهان خود قرار دهید و هر روز صبح آن را خارج کنید.

سفید کردن دندان چیست؟
بلیچینگ دندان دررشت بخشی از خدمات دندانپزشکی زیبایی است. با استفاده از روش بلیچینگ، رنگدانه هایی که بین هرم مینای دندان رسوب می کنند و باعث آسیب طولانی مدت به دندان های بیمار می شوند، توسط مواد سفید کننده اکسید شده و از بین می روند.
بیشتر مواد مورد استفاده در فرآیند سفید کردن دندان ها به مینای پایین و عاج دندان نفوذ می کنند و رنگدانه های ایجاد شده را از بین می برند و دندان های شما را درخشان تر می کنند.


عصب کشی در رشت  روی لینک کلیک کنید

https://drshamsdentist.com/%d8%b9%d8%b5%d8%a8-%da%a9%d8%b4%db%8c-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/


البته باید به این نکته توجه کنید که ترمیم های دندانی را نمی توان با روش سفید کردن دندان سفید کرد. ترمیم دندان به پر کردن دندان، لمینت دندان و روکش دندان اشاره دارد.

معمولاً هنگام استفاده از سفید کردن دندان، قسمت‌هایی که ترمیم‌های دندانی هستند، کمی تیره‌تر از بقیه دندان‌ها نشان داده می‌شوند و در هنگام صحبت کردن، کمی واضح و متمایز به نظر می‌رسند. البته راهی وجود دارد و آن بلیچینگ ترمیم های دندانی است که با تعویض آن ها سفید می شود.
استفاده از این روش برای افرادی که از نظر ژنتیکی دندان های زرد دارند، افرادی که مدتی است سیگار می کشند و افرادی که به نوشیدن چای و قهوه زیاد علاقه دارند به شدت توصیه می شود، زیرا این افراد به خصوص گروه دوم و سوم بیشتر هستند. احتمال تغییر آنها به رنگ دندان هستند.

دلیل میزبانی سفید کردن دندان چیست؟
همه ما می بینیم که با گذشت زمان دندان ها تغییر رنگ داده و زرد می شوند. برخی افراد برای کنترل بیماری خود نیاز به مصرف داروهای خاصی دارند که تاثیر زیادی در تغییر رنگ دندان های افراد دارد.
برای سفید کردن دندان ها باید به پزشک مراجعه کنید. زیرا روش های موقت نمی توانند مدت زیادی برای شما دوام بیاورند.

البته به این نکته توجه کنید که با سفید کردن دندان هیچ عاملی برای سلامت آن فراهم نکردید و فقط زیبایی دندان های خود را افزایش دادید. البته برای داشتن لبخندی زیبا باید دندان های زیبا، لثه های خوش رنگ و دندان های منظم داشته باشید.

زمانی لثه های رنگی زیبایی خواهید داشت که عوارض و ناهنجاری هایی مانند مشکلات عفونی در لثه های خود نداشته باشید. علاوه بر این، زمانی که دو فک شما کاملاً موازی یکدیگر هستند و دندان‌های شما کاملاً در موقعیت‌های مربوطه قرار می‌گیرند، دندان‌های شما به طور یکنواخت قرار می‌گیرند.
امروزه بسیاری از افراد برای از بین بردن زردی دندان و زیباتر شدن لبخند خود از روش سفید کردن دندان استفاده می کنند.

البته این روش شفافیت فوق العاده ای را نیز برای دندان های شما به ارمغان می آورد و در صورت وجود لکه بر روی دندان ها، لکه ها را از بین می برد.
چه زمانی به سفید کردن دندان نیاز داریم؟
لایه عاج زیر مینای دندان قرار دارد که با افزایش سن تیره تر می شود و البته دلیل این تیرگی رسوب مداوم عاج ثانویه دندان است که توسط سلول های زنده ادنتوبلاست موجود در پالپ دندان تولید می شود.
اکثر افرادی که اصرار به سفید کردن بیش از حد دارند باید بدانند که درست است که مینای دندان آنها شفاف و نازک می شود. اما این ظرافت باعث می شود رنگ تیره عاج کاملا نمایان شود.

اجزای سفید کننده دندان شامل موارد زیر است:
تثبیت کننده: این ماده از تجزیه ترکیبات سفید کننده جلوگیری می کند.
نگهدارنده: این عنصر برای افزایش ماندگاری و اثربخشی محصول استفاده می شود و اسیدیته را متعادل می کند.
افرادی که در گذشته از سیگار استفاده کرده اند نیز کاندیدهای خوبی برای سفید کردن دندان ها هستند. البته دقت داشته باشید که با استفاده مجدد از آن امکان بازگشت رنگ و یا از بین رفتن اثر سفید کنندگی وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

هنگامی که آماده هستید تا برای همیشه با دندان های طبیعی خود پیوند برقرار کنید، روکش های دندانی به عنوان یک نجات دهنده وارد درمان شما می شوند. هنگامی که ترمیم یا پر کردن دندان با شکست مواجه می شود، روکش های دندانی روی تاج دندان قرار می گیرند و شکل، استحکام و زیبایی آن را بازیابی می کنند.

روکش ها یا پروتزهای ثابت انواع مختلفی دارند که پس از قالب گیری دندان توسط دندانپزشک در آزمایشگاه با توجه به قالب داده شده ساخته می شوند. برای کلیه خدمات دندانپزشکی و همچنین روکش دندان در رشت در گیلان می توانید به کلینیک دندانپزشکی دکتر یاسمن صادقی مراجعه نمایید.

جراح دندان عقل رشت روی لینک کنید

https://drshamsdentist.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d9%82%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/

 


روکش دندان چیست؟
در دنیای ایده آل، دندان ها آسیب نمی بینند و همیشه قوی و براق می مانند. مهم نیست چقدر شیرینی می خوریم، پسته ترکانده با دندان، نخ دندان نکشیم، مرتب مسواک نزنیم و ....
اما در دنیای واقعی دندان ها در معرض انواع آسیب ها هستند. آسیب هایی مانند پوسیدگی و شکستگی نیز می تواند به دلیل نگهداری ضعیف یا صرفاً به دلیل گذشت زمان رخ دهد. این آسیب شکل، اندازه و سلامت دندان را تحت تأثیر قرار می دهد، اما روکش های دندانی به حالت اولیه باز می گردند.

تاج دندان که گاهی به آن چارچوب دندانی نیز می گویند، نوعی پروتز دندانی است که جایگزین تاج دندان آسیب دیده می شود. روکش ها به دندان چسبانده می شوند و قسمت قابل مشاهده را می پوشانند. شما می توانید این روکش ها را به عنوان کلاه ایمنی برای دندان های خود در نظر بگیرید که ظاهر و استحکام آنها را باز می گرداند.

انواع روکش دندان چیست؟
روکش های دندان از مواد مختلفی ساخته می شوند و هر کدام در شرایط خاصی بهترین گزینه محسوب می شوند. در زیر می توانید انواع روکش های دندانی را مشاهده کنید:


لاینر فولادی دندان (استیل ضد زنگ)
روکش های فولادی ضد زنگ روکش های پیش ساخته ای هستند که معمولاً به طور موقت روی دندان های دائمی قرار می گیرند. این روکش ها از دندان یا پرکردگی محافظت می کنند، در حالی که روکش دائمی از جنس متفاوتی است.


روکش دندان بر پایه فلز یا تمام فلز
انواع روکش های فلزی دندان شامل آلیاژهای مختلفی از جمله:
آلیاژهایی با محتوای طلا یا پلاتین بالا؛
و آلیاژهای فلز پایه مانند آلیاژهای کبالت کروم و نیکل کروم.
این نمونه ها به خوبی در برابر فشارهای ناشی از جویدن و گاز گرفتن مقاومت می کنند و در مقایسه با انواع روکش های دندانی، بیشترین مقاومت را در برابر سایش دارند. روکش های فلزی تقریبا هرگز ترک نمی خورند و نمی شکنند.


روکش های فلزی-سرامیکی دندان
بر خلاف روکش های تمام فلزی، روکش های سرامیکی به فلز می توانند با رنگ دندان های مجاور همخوانی داشته باشند. بدنه اصلی این درپوش‌ها فلزی است، اما با نوعی سرامیک به نام چینی پوشانده شده‌اند.


روکش های موقت دندان
روکش های موقت در مطب دندانپزشکی ساخته می شوند، اما اکثر روکش های دائمی معمولاً در آزمایشگاه دندانپزشکی توسط دندانپزشک ساخته می شوند.


روکش فوری دندان
با تمام این روکش ها، ممکن است نام ونیر فوری دندان را شنیده باشید. این روکش ها که جایگاه چندانی در روش های درمانی تخصصی دندانپزشکان ندارند (چون بعد زیبایی آن ها رنگارنگ تر است و اساساً درمانی نیست). آنها نوعی پوشش یا لمینت متحرک برای تمام دندان های استخوان فک هستند و به هیچ وجه به دندان نمی چسبند.


بهترین نوع روکش دندان چیست؟
اگر بخواهیم فقط جنبه کاربردی و مقاومتی را در نظر بگیریم، شاید روکش های تمام فلزی (مخصوصا طلایی) بهترین گزینه باشند. اما این آپشن با توجه به ظاهر و قیمتش عملا دور از ذهن است. روکش هایی که ظاهر دندان را بهتر نشان می دهند نیز گاهی شکنندگی نگران کننده ای دارند، به خصوص نمونه های تمام رزین.
در حال حاضر بسته به مواد دندانپزشکی موجود در لابراتوارهای ایران و البته تصمیم نهایی تمامی بیماران این درمان (که ترکیب قابل قبولی از زیبایی، مقاومت و هزینه روکش دندان را در نظر داشتند)، روکش های دندانی سرامیکی و فلزی-سرامیکی هستند. بهترین انواع روکش ها این یک دندان است. البته اعتبار و استفاده از مدل های دیگر نیز محفوظ است.


آیا روکش های دندان هنوز کاربردی هستند؟
گاهی اوقات بهترین نوع روکش دندان بهترین گزینه برای مشتریان نیست. دلیل آن این است که این درمان تا حدودی تهاجمی در نظر گرفته می شود. زیرا برای نصب روکش دندان باید دور تا دور دندان تراشیده شود و اندازه آن کم شود تا فضای لازم برای نصب روکش وجود داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

از دست دادن دندان ها مشکلات زیادی را هم برای سلامت دهان و هم برای سلامت عمومی بدن به دنبال دارد. این مشکل زیبایی طرح لبخند را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و باعث کاهش اعتماد به نفس می شود. بنابراین زمانی که دندانی از بین می رود باید جایگزینی برای پرکردن فضای خالی بدون اتلاف وقت پیدا کرد. در بین تمام روش‌های جایگزینی دندان‌های از دست رفته، مانند پروتز و بریج دندان، ایمپلنت بهترین انتخاب موجود به نظر می‌رسد.

اگر ساکن رشت هستید، می توانید با خیال راحت ایمپلنت دررشت خود را به دندانپزشکان متخصص ما بسپارید. تخصص اصلی دکتر یاسمن صادقی درمان طرح لبخند، کامپوزیت دندان، لمینت سرامیکی، فیکسچر و دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و روش های علمی روز دنیا می باشد.

دندانپزشک خانم رشت روی لینک کلیک کنید.

https://drshamsdentist.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%84%d8%a8%d8%ae%d9%86%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/


کاشت دندان چیست؟
ایمپلنت یک پروتز دندانی چند جزئی است. و همانطور که احتمالا می دانید، پروتز دندان وسیله ای است که جایگزین دندان از دست رفته یا آسیب دیده می شود. در واقع دو نوع پروتز دندان وجود دارد که برخی از آن ها مانند روکش تنها جایگزین قسمت های آسیب دیده می شوند و برخی دیگر مانند ایمپلنت ها به طور کامل جایگزین دندان از دست رفته می شوند.

ایمپلنت یک قطعه اصلی به نام اکسسوری (یک قطعه کوچک پیچ) است که با جراحی در استخوان فک قرار می‌گیرد و سایر اجزای آن بر روی آن نصب می‌شوند تا شکل یک دندان واقعی را پیدا کنند. آنها پیچیده ترین و مدرن ترین پروتزهایی هستند که تاکنون ساخته شده اند.
مهمترین قسمت پایه (یا ضمیمه) است که بیشتر شبیه یک پیچ است و در داخل استخوان فک کاشته می شود. چند ماه پس از کاشت، این پیچ به استخوان فک جوش داده می شود و به عنوان ریشه دندان عمل می کند.
قسمت دیگر این پروتز دندان ثابت روکش (یا حاشیه) است که نقش تاج دندان را ایفا می کند و روی مجموعه قرار می گیرد.
و در نهایت قسمتی به نام اباتمنت وجود دارد که رابط بین پروتز و پایه ایمپلنت است. پس از کاشت پایه، اباتمنت روی آن نصب می شود و در نهایت روکش و پروتز توسط اباتمنت به پایه متصل می شود.


برای ایمپلنت دندان دقیقا به چه چیزهایی نیاز داریم؟
فضای یک دندان از دست رفته می تواند بر سلامت دندان های دیگر، گفتار و غذا خوردن و سایر جنبه های زندگی افراد تأثیر بگذارد. ایمپلنت های دندانی را به منظور حفظ ظاهر صورت و طرح لبخند، جلوگیری از بروز مشکلات زیر و داشتن زندگی بهتر انجام می دهیم:

استئولیز استخوان نگهدارنده دندان.
بدون وجود دندان در قوس فک در ساده ترین حالت با تحلیل استخوانی مواجه می شویم. همان استخوانی که قبلاً دندان را احاطه کرده بود و آن را در جای خود نگه می داشت، پس از کشیدن دندان به تدریج ضعیف و نازک می شود. تراکم استخوان در این ناحیه کاهش می یابد و باعث ایجاد مشکلاتی می شود که در زیر توضیح داده شده است.

مشکلات گفتاری با از دست دادن دندان
تلفظ صحیح کلمات با چرخاندن زبان و فشار دادن سقف دهان و دندان ایجاد می شود. بنابراین، فاصله بین دندان ها می تواند تلفظ حروف خاص را دشوار کند.

حرکت دندان
شکاف های موجود در دندان ها بر استحکام فک تأثیر منفی می گذارد و باعث تغییر موقعیت دندان ها می شود. پر کردن این فضاهای خالی با ایمپلنت دندان به حفظ موقعیت دندان ها برای مدت طولانی کمک می کند.

مشکل در غذا خوردن
نامتناسب بودن و خالی بودن فضای دندان ها (به ویژه زمانی که تعداد دندان های از دست رفته زیاد باشد) هر فرد را مجبور به تغییر رژیم غذایی خود می کند و در نهایت به مرور زمان فرد به جایی می رسد که وعده های غذایی خود را حذف می کند. او اساس غذاهایی را که می تواند بخورد، تعیین می کند، نه غذاهایی که مطابق با رژیم غذایی و ترجیحات او هستند.

تاثیر خالی بودن دندان ها بر ظاهر صورت
دندان ها و لثه ها به عنوان یک سیستم حمایت کننده برای ساختار صورت عمل می کنند. نداشتن دندان تاثیر زیادی بر ظاهر صورت و گونه ها دارد. دژنراسیون فک نیز یکی از بدترین عواقب از دست دادن دندان است.


چه مدت طول می کشد تا ایمپلنت دندان انجام شود؟
فرآیند کاشت ایمپلنت دندانی یک فرآیند سه مرحله ای است که مدت زمان آن برای هر فرد متفاوت است. کل فرآیند معمولاً 4-8 ماه طول می کشد. برای افرادی که ایمپلنت های دندانی کامل دارند (یک یا هر دو فک)، این روند کمی طولانی تر است. اما برای افرادی که فقط نیاز به تعویض یک یا چند دندان دارند، کاشت با سرعت بیشتری انجام می شود.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

 

لمینت دندان که گاهی به آن روکش نیز می‌گویند، پوشش نازکی است که همرنگ دندان‌ها است و برای زیبایی لبخند و ظاهر کلی فرد طراحی شده است. هنگامی که قطعات کوچک لمینت روی دندان قرار می گیرد، بسته به حالت مورد نظر فرد، رنگ، شکل، اندازه یا طول دندان ها را تغییر می دهد. لمینت ها علاوه بر فواید زیبایی، فواید دیگری نیز دارند که از آن جمله می توان به افزایش استحکام و مقاومت دندان ها در برابر مینای دندان اشاره کرد و با پوشاندن ناهماهنگی ها و سایر عیوب دندانی، ظاهری تمیز و یکنواخت به ردیف دندان ها می بخشد. اگر ترجیح می دهید دندانپزشکتان در رشت و دندانپزشک خوب دررشت باشد می توانید دکتر یاسمن صادقی را که از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند و دارای اقلام خارجی و داخلی زیادی برای درمان و زیبایی دندان های شما هستند را انتخاب کنید.

برای انجام بلیچینگ دندان دررشت روی لینک کلیک کنید

 https://drshamsdentist.com/%d8%a8%d9%84%db%8c%da%86%db%8c%d9%86%da%af-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/

لمینت ها می توانند پرسلن (پرسلن) یا مواد کامپوزیتی بر پایه رزین باشند. لمینت های دندانی پرسلن نسبت به کامپوزیت های رزینی در برابر لکه مقاوم تر هستند. برخی از افراد ونیرهای چینی را ترجیح می دهند زیرا این روکش ها در برابر لکه مقاوم تر هستند و خاصیت انعکاس نور آنها به دندان های طبیعی نزدیک تر است. برای انتخاب بهترین و مناسب ترین ماده روکش دندان باید با دندانپزشک خود مشورت کنید.



انواع لمینت دندان
لمینت های دندان به دو نوع ونیر کامپوزیت و لمینت سرامیکی طبقه بندی می شوند. نوع لمینت کامپوزیت دندان به دلیل انتخاب نوع رنگ و ضخامت کم (معمولاً 0.5 میلی متر) و همچنین عدم نیاز به تراش دندان از محبوبیت بیشتری برخوردار است. از دیگر مزایای لمینت کامپوزیت می توان به تغییر طرح لبخند و شکل دادن به آن بر اساس فیزیک صورت اشاره کرد. همچنین می توانید از خدمات ترمیم دندان به راحتی توسط متخصص استفاده کنید.

لمینت سرامیکی دندان یا روکش چینی که قیمت آن نسبت به نوع کامپوزیت آن نسبتاً بالاتر است در اکثر موارد نیاز به تراش دادن و گاهی فرم دهی دارد و معمولاً در آزمایشگاه ساخته می شود اما از نظر انتخاب تنوع بیشتری دارد. نوع متریال و شفافیت و البته ظاهر خوب آن. که یکی از مهمترین پارامترها برای انتخاب افراد می باشد. این نوع لمینت به دلیل کیفیت و دوام آن برای افراد بهتر است.
کاربردهای لمینت دندان
لمینت دندان یک گزینه ایده آل برای شرایطی است که دندان اصلی دارای نقص در کانتور، شکل یا رنگ است و معمولاً برای اصلاح موارد زیر استفاده می شود:

تغییر رنگ دندان ها به دلیل ریشه زایی عصبی، تتراسایکلین یا سایر داروها، مصرف بیش از حد فلوراید، اثرات رزین های پرکننده و دلایل دیگر.
دندان هایی که به دلیل سایش تغییر کرده اند.
دندان های ترک خورده یا شکسته
دندان های نامرتب، ناهموار یا نامنظم
دندان های فاصله دار (برای بستن فاصله بین دندان ها)

کدام افراد نمی توانند دندان های خود را طبقه بندی کنند؟
لمینت دندان برای افراد زیر مناسب نیست و توصیه نمی شود:

افرادی که دندان هایشان به دلیل پوسیدگی یا بیماری فعال لثه در وضعیت نامناسبی قرار دارند.
افرادی که دندان هایشان به دنبال حفره، شکستگی، پرکردن (برای دندان های بزرگ) ضعیف شده است.
کسانی که سطح دندان های خود مینای کافی ندارند.
مردمی که دندان قروچه می کنند و دندان قروچه می کنند. زیرا این عادت می تواند باعث ترک خوردن یا شکستن پوشش ها شود.

مزایای لمینت دندان چیست؟
طراحی صحیح لبخند: همانطور که می دانید داشتن لبخند زیبا جزء معیارهای زیبایی است. لمینت دندان با پوششی که روی دندان های زرد ایجاد می کند، لبخند شما را زیباتر کرده و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.
کم تهاجمی بودن لمینت: معمولا برای نصب لمینت های دندان باید قسمتی از تاج دندان بریده شود اما میزان این برش نسبت به روش های مشابه کمتر است و دندان ها آسیب زیادی نمی بینند.
مقاومت بالا در برابر تغییر رنگ: یکی از مزایای لمینت دندان مقاومت بالای آن در برابر زرد شدن و تغییر رنگ است. اگر توصیه های بهداشتی را رعایت کنید و به رژیم غذایی خود توجه زیادی داشته باشید، می توانید برای مدت طولانی از درخشش لمینت ها لذت ببرید.
طبیعی بودن ظاهر لمینت: از آنجایی که دندان های لمینت در رنگ های مختلف موجود است، می توانید نزدیک ترین رنگ را به رنگ دندان های طبیعی انتخاب کنید.
ماندگاری بالا
زمان کوتاه درمان



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

مانیتور استوک در واقع نوعی مانیتور دست دوم یا نو استفاده می شود. اگر می خواهید یک مانیتور اورجینال با قیمت مناسب تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم یک مانیتور اورجینال خریداری کنید.
مانیتورهای استوک از نظر کیفیت به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. مانیتورهای درجه A بهترین نوع کیفی هستند که تا به حال خریداری کرده اید، در واقع یک مانیتور سالم با ظاهری بدون هیچ خط و خش.

در بازار ایران مانیتورهای اورجینال دل، اچ پی، سامسونگ، ویسونیک و ... در سایزها و مدل های مختلف جزو پرفروش ترین مانیتورها هستند. در فروشگاه میران رایان تمامی این مانیتورهای درجه A را برای شما گردآوری کرده ایم.
یکی از اصلی ترین و شاید مهم ترین دلایل خرید مانیتور استوک کیفیت آن صفحه نمایش هاست. در حال حاضر به دلیل تحریم ایران، برندهای معروف تولیدکننده مانیتور در دنیا در کشور ما نمایندگی ندارند و مانیتورهای آکبند بازار که در دسترس عموم قرار دارند، کیفیت پایینی دارند و برای 2 و 2 سفارش داده می شوند. ساخت درجه 3 از شرق. کشور های آسیایی.

مانیتورهای استوک و جدید وارداتی به سفارش کشورهای اروپایی و آمریکایی ساخته می شوند و به همین دلیل دارای وضوح نور و تصویر بالایی هستند و از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کنند. یکی دیگر از مزایای خرید مانیتور دست دوم (استوک) قیمت مناسب و مقرون به صرفه این مانیتورها است، مانیتورهای استوک دل و اچ پی و برندهای دیگر صرفاً به دلیل اینکه در جعبه باز (کارتن باز) یا بدون جعبه هستند قیمت ارزان تری دارند. . اما کارایی و کیفیت آنها هیچ تفاوتی با مانیتورهای آکبند ندارد. اما باید مراقب باشید که این صفحه نمایش ها را از فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کنید.
به طور کلی می توان گفت که خرید استوک مانیتور یک انتخاب اقتصادی و سودآور است.

شرکت ها و برندهای مختلفی در سرتاسر دنیا صفحه نمایش و مانیتور تولید می کنند، اما مانیتورهای Dell و HP از بهترین و پرفروش ترین مانیتورهای دنیا هستند. مانیتورهای استوک اچ پی و استوک مانیتور دل که به سفارش اروپا و آمریکا ساخته می شوند، برای تولید بهترین مانیتورها برای مصارف تخصصی اعم از مانیتورهای بازی، مانیتورهای طراحی و مصارف عمومی با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا بسیار کاربردی و مناسب هستند. این یکی از محبوب‌ترین سری مانیتورهای استوک مدل Z HP و یکی از پرفروش‌ترین سری مانیتورهای استوک مدل U دل است. علاوه بر این، مانیتورهای سری TI لنوو در دسته بعدی قرار می گیرند. این قالب ها برای کارهای گرافیکی، بازی و طراحی ایده آل هستند.

مانیتورهای دست دوم معمولا توسط افراد خریداری شده و برای مدتی مورد استفاده قرار می گیرند یا حتی چندین بار تعمیر می شوند. اما استوک مانیتورها به صورت عمده از شرکت های بزرگ خریداری می شوند و استوک مانیتورها هیچ گونه آسیبی در قطعات داخلی خود ندارند، حتی برخی از این مانیتورها کاملا نو هستند و فقط کارتن های پلمپ شده آن ها باز شده است.

برای بسیاری از افراد ممکن است این سوال پیش بیاید که تفاوت جلیقه دست دوم و دست دوم با مینی جلیقه وارداتی چیست؟ سیستم های دست دوم معمولاً به دلیل استفاده زیاد و طولانی کاربر بسیار کند هستند و احتمال خرابی آنها زیاد است در حالی که کامپیوترهای استوک وارداتی معمولاً در شرایط نو یا کم کارکرد هستند و سلامت بالای 90 درصد است زیرا در اروپا. سیستم های کشور و ایالات متحده با سرعت بالایی به روز می شوند و معمولاً کمتر از یک سال کار می کنند یا تنها چند روز پس از خرید بدون جعبه بازگردانده می شوند.
برای خرید کیس استوک اچ پی روی لینک کلیک کنید

https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b1%d9%82/


کیس ها و مینی کیس های اچ پی از نظر ابعاد فضای کمتری را اشغال می کنند و برخی از مدل های آنها قابل حمل و بسیار سبک هستند. اما با وجود این ابعاد، قدرتمند هستند و می توانند پردازش های سنگین را با سرعت بالا انجام دهند.

یکی از مزیت های این محصولات امکان افزودن قطعات و ارتقاء هایی است که کاربر به راحتی می تواند آن را انجام دهد.
برای مثال رم سیستم را افزایش دهید یا در صورت نیاز یک کارت گرافیک به کیس اضافه کنید.
سخت افزار کیس های اچ پی به دلیل داشتن فن های حرفه ای کم مصرف هستند به همین دلیل مصرف برق این کامپیوترها نسبت به سایر سیستم ها بسیار کمتر است.

ممکن است قطعات کامپیوتر روی این سیستم ها نصب شود و نباید از قطعات خاص یا تخصصی برای آنها استفاده کرد. برای مثال می توانید هارد یا رم معمولی سیستم خود را روی مینی کیس قرار دهید و از آن استفاده کنید.
به دلیل وجود پنکه های گازی هیچ صدای آزاردهنده ای از این کیس ها احساس نمی شود و می توانید ساعت ها بدون هیچ صدایی کار خود را انجام دهید.
کیفیت ساخت قطعات کیس اچ پی وارداتی بسیار بالا بوده و میزان خرابی این قطعات کامپیوتری بسیار پایین است.



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

اگر هنگام خرید صندوقچه با هزینه های زیادی روبرو شدید. قطعا به دنبال راهی برای کاهش هزینه ها خواهید بود. این زمانی است که فروشندگان به شما پیشنهاد می دهند از گزینه های دیگری مانند کیس استوک اچ پی استفاده کنید.
بهترین قیمت باکس کارکرده در تهران استفاده از مینی باکس و مانیتور دست دوم می باشد. برای اطلاعات بیشتر در دسته بندی دیگری به موارد سهام در این دسته پرداخته ایم.

در مواردی که از قطعات استفاده شده استفاده می شود. به این سهام کیس می گویند. کیس استوک نسل شامل قسمت های مختلفی هستند. در موارد استفاده شده از این قطعات استفاده می شود.
در هنگام خرید باید به سلامت و کیفیت هر یک از تجهیزات و قطعات مورد استفاده در این موارد توجه زیادی داشته باشید. حال برای آشنایی بیشتر با این قسمت ها به صورت جداگانه به بررسی آنها می پردازیم.

بررسی موجودی و قطعات استفاده شده
بدنه مسکن
بدنه یک مینی کیس اورجینال وقتی دست نخورده باشد یا آسیب یا ترک داشته باشد. ارزش خرید داره بنابراین اگر سهام کیس با چنین شرایطی کاندید خرید شما باشد; شما نباید موارد جدید را انتخاب کنید و پول اضافی خرج کنید. زیرا این بدنه هیچ تفاوتی با بدنه کیس جدید ندارد و می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند.


منبع تغذیه محفظه

منبع تغذیه در کیس های استوک یکی از اصلی ترین و مهم ترین قطعات سخت افزاری است. به همین دلیل باید در هنگام خرید و انتخاب دقت زیادی داشته باشید و این قطعه را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید.
هنگام انتخاب منبع تغذیه، مینی باکس اصلی تنها عامل تعیین مدت زمان کارکرد آن است. زیرا این قطعه فقط در زمان کار طولانی خوب کار نمی کند. بنابراین منبع تغذیه ای که برای مدت طولانی کار کرده است انتخاب مناسب و اقتصادی برای خرید نیست.



مادربرد کامپیوتر

هنگام خرید مینی کیس، مادربرد یک بخش بسیار مهم است. همانطور که از نام این قطعه مشخص است؛ برد سخت افزاری است که سایر قطعات سخت افزاری روی آن قرار گرفته و مونتاژ می شوند. هر زمان که قطعات مختلف روی این برد متصل شوند با بار الکتریکی و خطای مشترک مواجه می شوند.
گاهی اوقات برخی از قطعات مانند خازن ها و سلف ها ممکن است در موارد دست دوم با اتصال کوتاه یا با الکتریسیته ساکن به دلیل تخلیه نامناسب بار الکتریکی بسوزند. این بسیار گران است.
به همین دلیل توصیه می کنیم که مادربرد خود را تا حد امکان نو و بدون آسیب تهیه کنید. زیرا در صورت استفاده از مادربردهای دست دوم ممکن است با هزینه های متعددی مواجه شوید.



CPU

اگرچه اندازه CPU کوچک است، اما مقاومت بسیار بالایی دارد. دوام طولانی مدت CPU توسط سازنده آن تایید شده است. پس از شنیدن این جمله شاید به فکر خرید باشید
استفاده از این قطعه می تواند بسیار خوش دست باشد و در هنگام خرید غلاف باعث صرفه جویی در هزینه شود
اما اگر این قطعه در شرایط تهویه و دمای نامناسب قرار گیرد، احتمال سوختن آن هنگام استفاده بر روی کیس اصلی بسیار زیاد است.
بنابراین هنگام خرید CPU دست دوم باید از شرایط محیطی و نگهداری آن در فاز اول استفاده اطمینان حاصل کنید. بنابراین، اگر از شرایط استفاده قبلی مطمئن نیستید، بهتر است از خرید CPU دست دوم خودداری کنید.



کارت گرافیک

کارت های گرافیک گران هستند و افراد زیادی در تلاش هستند تا از این قسمت استفاده کنند. اما هنگام خرید کارت گرافیک، فروشنده باید به شما اطمینان دهد که قطعه در شرایط ایده آل نگهداری می شود و آسیبی ندیده است.

زیرا کارت گرافیک مانند مادربرد از قطعات بسیار مهمی مانند تراشه شتاب، تنظیم کننده ولتاژ، چیپ حافظه و ... تشکیل شده است. البته این به معنای تعویض المان های کارت گرافیک نیست بلکه می توان گفت که باعث سوختن کل کارت گرافیک می شود.

خطر سوختن و مفقود شدن کارت گرافیک، جدای از بی احتیاطی استفاده از نوع دست دوم، مربوط به عدم رعایت نکات ایمنی و نصب و نگهداری نامناسب است.



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

امروزه با توجه به نیاز مبرم به استوک کیس و مانیتور استوک HP، اکثر افراد جامعه با بخش های مختلف کامپیوتر از جمله سخت افزار و نرم افزار آشنا هستند. در این مقاله به یکی از قطعات سخت افزاری کامپیوتر یعنی مانیتور می پردازیم.

مانیتور وسیله ای است که خروجی داده های وارد شده به کامپیوتر را روی صفحه نمایش می دهد. با پیشرفت علم و تکنولوژی، انواع مانیتورهای بیشتری برای کاربردهای مختلف ساخته شده است که در ادامه به تفصیل توضیح می دهیم و به شما کمک می کنیم تا یک مانیتور دست دوم خوب داشته باشید.

برای خرید مانیتور استوک روی لینک کلیک کنید

https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%88%db%8c%da%98%d9%87/%d8%b3%d8%b1%db%8c-z/monitor/


صفحه نمایش لمسی استفاده شده
ویژگی برتری مانیتور لمسی نسبت به سایر مانیتورها هوش مصنوعی آن است که کاربردهای زیادی از جمله نمایش تصاویر، موسیقی، تماس صوتی و تصویری و ... دارد.

کار با این مانیتور بسیار آسان است و تنها ایراد این مانیتور ممکن است قیمت بالای آن باشد که فقط با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد می باشد پس اگر مشکل مالی ندارید و استفاده و کیفیت آن مهم است. به شما، این نوع مانیتور به شما پیشنهاد می شود.

خرید مانیتور لک لک و مانیتور دست دوم
با توجه به توضیحاتی که در متن بالا داده شد با انواع مانیتور آشنا شدیم. حال برای خرید مانیتور باید به چه نکاتی توجه کنیم و به چه اطلاعاتی نیاز داریم تا یک انتخاب خوب داشته باشیم و مانیتوری را با هزینه مناسب انتخاب کنیم که معیارهای مهم و مهمی برای ما داشته باشد.
مانیتور دست دوم بهتر است یا استوک مانیتور یا مانیتور نو؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.
مانیتور دست دوم یا نو
در واقع مانیتور جدید سالم بوده و در صورت ایراد دارای گارانتی معتبر می باشد که به راحتی قابل تعویض می باشد. بنابراین، خریدار دیگر نگران خرابی زودهنگام مانیتور خود نیست.

اما امروزه با توجه به افزایش مداوم قیمت مانیتورهای جدید در بازار الکترونیک، کاربران اقدام به خرید مانیتورهای دست دوم یا استوک مانیتور کرده اند.

زیرا می توانند مانیتوری با کیفیتی مشابه مانیتور نو با کمترین قیمت خریداری کنند. برای اینکه در خرید مانیتور استوک و کارکرده انتخاب خوبی داشته باشید باید به چند نکته توجه کنید
اولین نکته این است که از فروشنده استوک مانیتور، رسید خرید مانیتور را بخواهید و در صورت داشتن گارانتی، آن را از فروشنده تهیه کنید.
نکته دوم توجه به جعبه و محتویات مانیتور در هنگام خرید است. زیرا نشان می دهد که مالک قبلی چقدر نسبت به نگهداری مانیتور حساس بوده است.

نکته سوم این است که اگر استوک یا فیتر کارکرده ایرادی دارد، بهتر است ابتدا آن را به یک متخصص در زمینه خرید و فروش یراق آلات ببرید تا به شما اطلاع دهد که این عیب به راحتی و با هزینه کم قابل تعمیر است و یا هزینه به همراه دارد. تو بالا

علاوه بر نکات بالا، تست هایی برای سلامت مانیتور استوک وجود دارد که شامل تست پیکسل مرده، تست نقطه ای، تست نور و تست قطعی می باشد. بنابراین با کمی دقت و دانش می توانید یک مانیتور استوک کارکرده و دست دوم را با قیمتی مناسب و با کیفیت بالا خریداری کنید.

قیمت موجودی و مانیتور نو
مانیتورها بسته به برند، سایز، وضوح، نوع پنل و ... قیمت های متفاوتی دارند. بنابراین، بسته به مدل و ترجیحات شما، قیمت مانیتورها متفاوت است. در مقایسه با مانیتورهای کارکرده و استوک، قیمت کمتری نسبت به مانیتورهای جدید همان مدل و برند دارند.

خرید اینترنتی مانیتور موجود و دست دوم
امروزه با گسترش ارتباطات می توانید به راحتی محصول مورد نظر را از کیلومترها دورتر خریداری کنید. خرید مانیتور استوک و کارکرده نیز به همین صورت است و به راحتی می توانید مانیتور کارکرده خود را از سایت های معتبر انتخاب کرده و با سایر مانیتورها مقایسه کنید. یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین این است که می توانید نظرات کاربران را روی مانیتوری که انتخاب می کنید بخوانید و از تجربیات آنها برای انتخاب درست استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

 مانیتور استوک یا کارکرده به مانیتوری گفته می شود که از نظر فنی و عملکرد سالم باشد اما طبق سیاست شرکت ها و موسسات خارجی از دسترس خارج شده و به عنوان استوک مانیتور در بازار به فروش می رسد. مانیتورهای استوک وارداتی به بازار ایران نیز جزو همین دسته از مانیتورها هستند. این مانیتورها از برندهای برتر تولید کننده مانیتورهای دنیا مانند اچ پی، دل، لنوو، ایسر، سامسونگ، ویوسونیک، ال جی، بنکیو می باشند. Benq)، MSI و Asus. در ادامه سعی می کنیم مانیتورها را از نظر مشخصات فنی بررسی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

اندازه مانیتور
اگر مانیتور را برای استفاده به عنوان سیستم فروشگاهی یا دوربین مدار بسته انتخاب کنیم، مانیتورهای 17-20 اینچی LCD و LED انتخاب بسیار خوبی هستند. اما اگر برای فضای اداری و سازمانی به مانیتور نیاز دارید، ما مانیتورهای 21 تا 24 اینچی را توصیه می کنیم و اگر برای طراحی، برنامه نویسی یا تجارت مانیتوری در نظر دارید، باید به دنبال مانیتورهای 24، 27 اینچی و بیشتر باشید. هنگام انتخاب مانیتور به نوع تکنولوژی نورپردازی توجه کنید. مانیتورهای نسل قبلی LCD بودند و مانیتورهای نسل جدید LED. پیشنهاد تیم فنی مستر استوک در صورتی که مانیتور شما بیش از 6 ساعت در روز روشن باشد، با توجه به عدم تولید مانیتور LCD در 10 سال گذشته، به دلیل استفاده زیاد و احتمال آسیب دیدگی و پیکسل، مانیتورهای استوک خریداری کنید. سوختن خرید مانیتورهایی با سال تولید بیشتر از 2012 توصیه می شود.

وضوح
یکی از پارامترهای بسیار مهم در انتخاب مانیتور رزولوشن تصویر است که با افزایش سایز مانیتور باید رزولوشن بالاتری از مانیتور در نظر گرفت تا کیفیت مطلوب و خروجی مناسب مشاهده شود. برای کار. اساساً برای نمایشگرهای زیر 22 اینچ با وضوح HD یا HD+ مناسب است. در فروشگاه مستر استوک مجموعه کاملی از مانیتورهای استوک با رزولوشن های HD، Full HD، 2K یا QHD و 4K یا UHD وجود دارد که مطمئنا گزینه ای مناسب برای هر کاربری و هر سلیقه ای پیدا خواهید کرد. اگر برای سیستم فروشگاه خود به یک مانیتور HD نیاز دارید، مانیتور Full HD برای استفاده در دفتر و حتی برنامه نویسی و طراحی پیشنهاد می شود. اما اگر به صفحه نمایش بیشتری نیاز دارید و دوست دارید تا حد ممکن میزان اسکرول در ویندوز را کاهش دهید، مانیتور استوک 2K را در نظر بگیرید، این سری از مانیتورها انتخاب بسیار خوبی برای برنامه نویسان، طراحان گرافیک، گیمرها و بازاریابان است. . اما اخیراً در ابتدای سال 1401، مانیتورهای اصلی 4K به تنوع زیادی رسیده اند و بهترین انتخاب برای طراحان، ویرایشگران و یک انتخاب رویایی برای برنامه نویسان هستند.

پنل تصویر
یکی از سوالاتی که همیشه کارشناسان فروشگاه هوپاد رایانه از خود می پرسند انتخاب پنل مناسب با توجه به نوع کاربری است. اگر مانیتور شما برای کارهای مالی، اداری و فروشگاهی است، حتما از پنل TN استفاده کنید زیرا هزینه کمتری دارد و مقرون به صرفه است. اگر در طول روز به مدت طولانی روی مانیتور می مانید و از طرفی میزان نور، نویز و زاویه دید برایتان مهم است، بهتر است مانیتورهایی با پنل IPS و VA تهیه کنید.

تفاوت پنل IPS و پنل VA چیست؟
شباهت پنل های IPS و VA در این است که هر دو به خانواده نمایشگرهای کریستالی تعلق دارند، اما در جزئیاتی مانند وضوح تصویر، زاویه دید، سرعت عملکرد، مقاومت در برابر ضربه، دقت رنگ، مصرف انرژی و قیمت با هم تفاوت دارند. هر یک از این پانل ها در ویژگی های خاص سابقه بهتری دارند و در فضاهای خاص بهتر عمل می کنند. به عنوان مثال یکی برای استفاده در منزل مناسب تر است و دیگری برای استفاده در اتاق کنفرانس و نمایش طرح های تخصصی. دانستن ویژگی‌های هر یک از این پنل‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخابی مناسب، در درازمدت چشم و جیب خود را ایمن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 | نظرات ()