نوشته شده توسط : faramarz

وسایل برقی در ساختمان تجهیزاتی هستند که برق را به نقاط مختلف ساختمان هدایت می کنند و یا روشنایی مورد نیاز محیط را تامین می کنند. این تجهیزات شامل سیم و کابل، کلید پریز، چراغ سقفی یکپارچه، نور افکن LED و سایر تجهیزات مورد استفاده در قسمت های مختلف ساختمان می باشد.

دو ویژگی مهم در انتخاب لوازم خانگی برای ساختمان
باید مورد توجه قرار گیرد: اول برخورداری از رتبه استاندارد و دوم کیفیت مطلوب آنها و سهل انگاری در هر دو مورد موجب خسارات مالی و جانی شده است که بعضاً قابل جبران نیست.

فروش عمده لوازم برق ساختمان تهران فروش عمده انواع لوازم خانگی صنعت ساختمان
مهم ترین قسمت برق ساختمان سیم کشی آن است چرا که رعایت اصول ایمنی در اجرای این قطعه منجر به انتقال صحیح برق به قسمت های مختلف ساختمان می شود. در واقع اولین قدم در سیستم تامین برق ساختمان، انتخاب سیم و کابل مناسب است.
نخ
سیم یک وسیله مسی یا آلومینیومی با روکش عایق پلاستیکی است و وظیفه آن انتقال برق از یک نقطه توزیع (معمولا یک متر) به محل دیگر است.

عمده فروشی لوازم الکتریکی در تهران لاله زار روی لینک کلیک کنید
https://segalniro.com/post-detail/84/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D9%85%D8%AF%D9%87-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%7C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B9%D9%85%D8%AF%D9%87


سیم ساختمان سازه ای
سیم: سیمی است که از یک رشته مس و دارای روکش عایق است و به دلیل خشکی و انعطاف پذیری کم در صنعت ساختمان کمتر استفاده می شود اما عموماً در تابلوهای برق استفاده می شود.
سیم فلاکس: سیم فلاکس نرم است و دلیل آن این است که تعداد زیادی سیم مسی ریز به هم تابیده شده است و به همین دلیل در مقایسه با سیم از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. به همین دلیل بیشتر در سیم کشی ساختمان استفاده می شود.
نیمه نخ: تعداد رشته های این نخ ها کمتر از نخ-نخ است و به همین دلیل انعطاف پذیری آن کمتر از نخ-نخ است.
سیم پیچ خورده: این محصول از دو سیم تشکیل شده است که به هم متصل شده اند، اما بر خلاف کابل، پوشش دیگری روی آن قرار نمی گیرد و برق کاران عمدتا از این سیم برای سیم کشی سطحی استفاده می کنند.

انواع سیم ها با توجه به نوع کاربرد
سیم های برق: این سیم ها توپر هستند و در قطرهای مختلف یافت می شوند که داخل دیوار قرار می گیرند و برق ساختمان را تامین می کنند.

انواع کابل ساختمان
کابل در واقع از چند سیم به هم متصل شده تشکیل شده است که در یک غلاف آلومینیومی یا مسی عایق بندی شده قرار می گیرند.
کابل از دو قسمت اصلی هادی و عایق تشکیل شده است که برای انتقال جریان الکتریکی، سیگنال و نور استفاده می شود. کابل ها بر اساس سطح ولتاژ، عملکرد، شکل هادی و سیم های آن به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

انواع کابل ها بسته به نوع عملکرد یا انتقال:
کابل ها به طور کلی از نظر کاربردهای انتقال به دو گروه زیر تقسیم می شوند:
انتقال برق: این کابل ها در مدل های فشار ضعیف، متوسط، پرفشار و فوق قوی تولید می شوند و نوع فشار ضعیف آن برای مصارفی مانند سیم کشی خانه سازی استفاده می شود. مدل های دیگر در بخش صنعتی استفاده می شود.
انتقال سیگنال و نور: از این کابل ها برای انتقال سیگنال از کابل های مخابراتی، شبکه و کواکسیال استفاده می شود.
بعد از سیم کشی ساختمان نوبت به اتصال آنها به لوازم و تجهیزات می رسد تا بتوان از وسایل برقی استفاده کرد. هنگام انتخاب کلید و پریز باید به فاکتورهایی مانند رنگ رویه، جنس بدنه، قدرت، آمپر و ظرفیت ضدآب آنها توجه شود.

انواع کلید برق:
کلیدهای ساختمانی عمدتاً در طرح های تک طبقه، دو طبقه، پلاگین، دکمه ای و کلیدهای روشن تولید می شوند. نمونه های دیگری از این محصولات مانند کلید ضامن، دیمر، زنجیر و غیره وجود دارد که در صنعت ساخت و ساز کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.
کلیدهای برق معمولاً به صورت توکار نصب می شوند، اما مدل های روکار این محصولات دارای قاب هستند و برای مکان هایی که سیم کشی داخلی (توکار) ندارند استفاده می شود.


انواع سوکت:
پریز برق معمولی: این پریزها پر مصرف ترین محصولات گروه خود هستند.
پریز برق زمینی: این پریزها نسبت به مدل های غیر زمینی ایمن تر هستند، اما کمی گران تر هستند.
پریز برق یو پی اس یا پریز پشتیبان: این پریزها معمولا رنگی (قرمز) هستند و برای استفاده در زمان قطع برق به سیستم برق پشتیبان متصل می شوند. آنها به طور کلی برای مقاصد مسکونی استفاده نمی شوند، اما آنها مورد استفاده در بانک ها و ادارات
سوکت تلفن: این پریزها دارای یک شیار برای وصل کردن پریز تلفن هستند.
سوکت آنتن: دارای یک شیار برای اتصال سوکت آنتن می باشد.
جک شبکه: برای اتصال دوشاخه کابل شبکه استفاده می شود و معمولاً مصارف غیر خانگی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

 یکی از تجهیزاتی که برای مصارف صنعتی، تجاری و مسکونی استفاده می شود، محصولات بهترین تولیدکنندگان تابلوهای توزیع صنعتی است که برای توزیع صحیح برق و ایجاد ایمنی لازم مورد استفاده قرار می گیرد. بزرگترین شرکت های تابلو برق، انواع تابلو برق را بر اساس تجهیزات استاندارد برنامه ریزی و نصب می کنند. در اینجا تعدادی از بهترین های این صنعت آورده شده است.
طراحی و تولید تابلوهای برق صنعتی به منظور حفاظت الکتریکی، نظارت و کنترل عملکرد تجهیزات الکتریکی انجام می شود. طراحی و تولید تابلوهای برق بسیار حائز اهمیت است و با توجه به این اهمیت توجه به تمامی استانداردها در طراحی و ساخت انواع تابلو برق و ساخت تابلو برق فشار ضعیف در تهران ضروری است.

سطح ولتاژ، تجهیزات حفاظتی و کنترلی مورد استفاده و همچنین حساسیت قطعات الکتریکی از مهمترین عوامل در طراحی و قیمت تابلوهای برق می باشد. در عین حال، سازندگان باید نقشه، لیست تجهیزات الکتریکی و تعداد کلکتورهای لازم برای سفارش طراحی و ساخت تابلوهای برق را داشته باشند.

 

تابلو برق سازی در تهران روی لینک کلیک کنید.

https://www.segalniro.com/post-detail/105/%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

 

اصول طراحی تابلو برق
طراحی و ساخت تابلو برق با سطح ولتاژ، جریان ورودی و فرکانس مورد نیاز انجام می شود. در واقع تجهیزات حفاظتی، ورودی ها، خروجی ها، کلیدها و فیوزها بر این اساس مشخص می شوند. سفارش انواع تابلوهای برق باید بر اساس دستورالعمل های مربوط به شرایط مکانیکی، حرارتی و رطوبت سنجی محیط نصب و اتصال و وسایل برقی انجام شود.

انواع تابلو برق صنعتی
پس از خودکفایی شرکت های تابلوسازی در ایران اقدام به تولید انواع تابلو برق کردند. هر کدام از این تابلوهای برق کاربردهای متفاوتی دارند و در محیط های مختلفی نصب می شوند. بنابراین باید بگوییم که تابلوهای برق به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.

پانل های تولید شده بر اساس ولتاژ به سه دسته تقسیم می شوند: پانل های فشار ضعیف LV، پانل های فشار قوی HT، پانل های فشار متوسط ​​MT. هر کدام از این پنل ها دارای ولتاژهای متفاوتی هستند و در محیط های مختلفی نصب می شوند. برای اطلاعات بیشتر مقاله تابلو برق MV و LV را مطالعه کنید.

ما می توانیم انواع دیگر تابلوهای برق را از این طریق دسته بندی کنیم. تابلوهای تصحیح انرژی راکتیو یا بانک های خازنی، این تابلوها هزینه برق مصرفی را کاهش می دهند.

تابلوهای برق بارانی فضای باز، این تابلوها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که در فضای باز ماندگاری طولانی داشته باشند. آنها معمولا برای محیط های مختلف آب و هوایی استفاده می شوند. ضد زنگ هستند و عمری بیش از 30 سال دارند.

علاوه بر اینها می توان به تابلوهای اپراتور، تابلوهای کنترل، تابلوهای صنعتی، تابلوهای اضطراری، تابلوهای استارت ژنراتور، تابلوهای کنترل از راه دور و تله متری و غیره اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های مختلف امروزه صنعت تابلوهای برق بسیار محبوب شده است. امروزه تابلوهای برق در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و این تابلوها نقش مهمی در مدیریت سیستم برق ساختمان‌ها در انواع تجاری، صنعتی، مسکونی و ... دارند. استفاده گسترده از تابلوهای برق منجر به بهبود بازار تابلوهای برق شده است. از این رو طراحی، نصب و مونتاژ تابلوهای برق موضوعی تخصصی است و نیروی انسانی متخصص در این زمینه هنوز اشباع نشده است، می توان نتیجه گرفت که برنامه ریزی و کسب مهارت در این زمینه می تواند آینده حرفه ای خوبی را به علاقه مندان ارائه دهد. . در صنعت پانل سازی برق تامین کند.

عمده فروشان لاله زار روی لینک کلیک کنید.
https://www.segalniro.com/post-detail/109/%D8%B9%D9%85%D8%AF%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D9%84%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%B2%D8%A7%D8%B1


برای کسب تخصص در این زمینه و موفقیت در حرفه برقکار صنعتی بهترین راه شرکت در آموزش تابلوهای صنعتی در آموزشگاهی معتبر می باشد.

هزینه دوره طراحی تابلو برق با آموزش های مختلف متفاوت است. کارآموزانی که قصد دارند در زمینه طراحی تابلو برق آموزش ببینند باید برای این کار هزینه ای در نظر بگیرند. هر شرکتی که تابلوهای برق تولید می کند، قطعا مهندسین آموزش دیده در زمینه طراحی تابلو برق را می خواهد.

پس بهتر است با صرف هزینه برای آموزش موفق به اخذ گواهینامه معتبر از یک ارگان فنی و حرفه ای در زمینه طراحی تابلو برق شوید.
تاریخچه اولیه صنعت تابلو برق
به صراحت می توان گفت که تابلوهای برق سیستم مرکزی تاسیسات ساختمانی و کارگاهی محسوب می شوند. این پنل ها برای محافظت از تجهیزات الکترونیکی در بخش های مختلف مانند اتاق ماشین، آسانسور و غیره استفاده می شود.

در سال 1338 استفاده از تجهیزات الکتریکی در ایران رونق گرفت. پس از آن نیاز به حفاظت از چنین تجهیزات الکتریکی نیز افزایش یافت و شرکت تابلو سازی برق تهران در زمینه تولید تابلوهای برق شروع به کار کردند. یکی از این تابلوهای معروف و قدیمی شرکت صنعتی مهرآباد است.

این شرکت در گذشته با نام زیمنس شناخته می شد. در این بنگاه انواع تابلو فشار ضعیف و فشار متوسط ​​تولید شد. با گذشت زمان این شرکت فعالیت خود را گسترش داد و در حوزه های دیگر نیز شروع به فعالیت کرد.

در این زمان صنعت برق به عنوان یک صنعت زیرساختی در کشور شروع به توسعه کرد. زیمنس در سال 1353 موفق به همکاری با آلمان در زمینه تولید تابلوهای برق شد.
این صنعت در ایران به خودکفایی رسیده است. پس از آن سرمایه گذاران زیادی در زمینه تولید تابلوهای برق وارد عمل شدند. مشاوران و پیمانکاران خارجی برای چرخش اقدام کرده اند و بازار تولید تابلوهای برق داخلی شده است.
در سال 1358 وزارت نیرو ایران موفق شد تولید انحصاری تابلوهای برق در آن کشور را از زیمنس آلمان به عهده بگیرد.

سرانجام در سال 1383 شرکت تولید تابلوهای برق به عنوان یک سازمان خصوصی در ایران آغاز به کار کرد. امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید تابلو فعال هستند. به صراحت می توان گفت تابلوهای برق تولید شده در کشور در انواع مختلفی ساخته می شوند.
انواع تابلو برق صنعتی
پس از خودکفایی شرکت های تابلوسازی در ایران اقدام به تولید انواع تابلو برق کردند. هر کدام از این تابلوهای برق کاربردهای متفاوتی دارند و در محیط های مختلفی نصب می شوند. بنابراین باید بگوییم که تابلوهای برق به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.

پانل های تولید شده بر اساس ولتاژ به سه دسته تقسیم می شوند: پانل های فشار ضعیف LV، پانل های فشار قوی HT، پانل های فشار متوسط ​​MT. هر کدام از این پنل ها دارای ولتاژهای متفاوتی هستند و در محیط های مختلفی نصب می شوند. برای اطلاعات بیشتر مقاله تابلو برق MV و LV را مطالعه کنید.

ما می توانیم انواع دیگر تابلوهای برق را از این طریق دسته بندی کنیم. تابلوهای تصحیح انرژی راکتیو یا بانک های خازنی، این تابلوها هزینه برق مصرفی را کاهش می دهند.
تابلوهای برق بارانی فضای باز، این تابلوها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که در فضای باز ماندگاری طولانی داشته باشند. آنها معمولا برای محیط های مختلف آب و هوایی استفاده می شوند. ضد زنگ هستند و عمری بیش از 30 سال دارند. 
علاوه بر آنها می توان به تابلوهای اپراتور، تابلوهای کنترل، تابلوهای صنعتی، تابلوهای اضطراری، تابلوهای استارت ژنراتور، ریموت کنترل و تابلوهای تله متری اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

بدون شک نصب تابلوهای برق برای راه اندازی کارخانه های صنعتی، ماشین آلات، سیستم های گرمایشی و سرمایشی ادارات، ساختمان های تجاری و مسکونی بسیار ضروری و حائز اهمیت است. تابلو توزیع به عنوان یک محفظه فلزی یا غیرفلزی، تجهیزات الکتریکی مختلفی را در خود جای داده است تا علاوه بر نظارت بر عملکرد، از دستگاه ها در برابر نوسانات برق و شوک الکتریکی محافظت کند.

طراحی تابلو برق در تهران  نیاز به دانش و تخصص بسیار بالایی دارد. بنابراین تکنسین های فنی مجرب باید طراحی و نقشه کشی و در نهایت ساخت قطعات و مونتاژ تابلو برق را انجام دهند. در حال حاضر شرکت های مختلفی به طراحی و ساخت انواع تابلو برق با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد مشغول هستند و متقاضیان می توانند با ارائه اطلاعات ساختمان و وسایل برقی مورد استفاده، تابلو برق ویژه ای ایجاد کنند. سگال نیروموتسال متشکل از تکنسین های متخصص و مجرب در زمینه طراحی و تولید تابلوهای برق صنعتی و خانگی می باشد. همچنین این گروه خدمات نصب و تعمیر تابلو برق را به موقع و با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می دهد. برای فروش سیم و کابل در لاله زار به فروشگاه سگال نیرو مراجعه کنید.

تابلو برق چگونه ساخته می شود؟
تابلو برق یکی از قطعات مهم و ضروری در مراکز صنعتی، مسکونی و تجاری است که وظیفه حفاظت از لوازم الکتریکی، نظارت بر عملکرد و کنترل اجزای این لوازم را بر عهده دارد. بنابراین تولید تابلوهای برق باید زیر نظر کارشناسان مجرب و مجرب و با رعایت اصول و استانداردهای روز دنیا انجام شود. مهندسین حرفه ای طرح های تولید تابلو برق را طراحی و آماده می کنند و در خط تولید نیز نیروهای فنی متخصص قطعات تابلو برق را می سازند تا در نهایت مونتاژ و تست کارایی و ایمنی زیر نظر کارشناسان کنترل کیفیت انجام شود. در واقع گروه های فعال در زمینه طراحی و ساخت تابلوهای برق با دریافت اطلاعات و آگاهی از انتظارات متقاضیان اقدام به تولید تابلوهای برق سفارشی می نمایند. به طور کلی مراحل تولید پانل فلزی صنعتی در کارگاه از ایده اولیه تا محصول نهایی به شرح زیر است:

مرحله اول: طراحی و آماده سازی پلان ایزومتریک (محفظه) و جانمایی (لایوت)
در این مرحله پس از دریافت پیشنهاد سفارش ساخت تابلو برق صنعتی، اطلاعات کامل از مشتری دریافت خواهد شد. سپس شرکت تولید کننده تابلو به محل پروژه مشتری مراجعه می کند و اطلاعات را در اختیار واحد طراحی و مهندسی قرار می دهد تا پس از عقد قرارداد، قسمت های طراحی و قرارگیری تابلو ایزومتریک میز ساخته شود.

مرحله دوم: جوشکاری، برشکاری، خمکاری و سوراخکاری بدنه
پس از ترسیم و تهیه نقشه توسط دفتر طراحی و مهندسی، ورق های فولادی به ضخامت 1.5 تا 2.5 میلی متر برش داده می شود. ورق فولادی بدنه و شاسی از جوش و اتصال قطعات با پیچ و مهره ساخته می شود. علاوه بر این پیرسینگ بدن با دستگاه های مختلفی انجام خواهد شد. لازم به ذکر است ضخامت ورق فولادی با توجه به نوع کاربرد و محل قرارگیری تابلو برق تعیین می شود. همچنین در این مرحله کارهای اولیه روی استیل باید با دستگاه های حساس و دقیق انجام شود تا کیفیت قاب و بدنه نقاشی تضمین شود.

مرحله سوم: رنگ بدن
پس از آماده سازی بدنه و شاسی تابلو برق باید با رنگ های مختلف روکش الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و بدنه جلا داده شود. در این مرحله سطح فولاد باید با استفاده از محلول های شیمیایی چربی زدایی شود و زنگ زدایی با آسیاب یا سنباده انجام شود. در مراحل بعدی رنگ آمیزی تابلو برق باید سطح ورق را فسفاته کرد تا احتمال زنگ زدگی کاهش یابد تا در نهایت سطح فلزی برای رنگ آمیزی بدنه تابلو برق و عایق آماده شود.

مرحله چهارم: مونتاژ اسکلت و بدنه تابلو برق
در این مرحله پس از خشک شدن رنگ بدنه، اتصال شاسی و بدنه و نصب قسمت های مختلف تکیه گاه تابلو برق انجام می شود تا همزمان وسایل برقی مختلف به درستی قرار گیرند. . داخل محفظه پنل

مرحله پنجم: مونتاژ قطعات برق و سیم کشی
اکنون زمان مونتاژ کلیه تجهیزات الکتریکی و قطعات سیم کشی تابلو برق است. در این مرحله از تولید تابلو برق، تکنسین های ماهر و با تجربه باید قطعات الکتریکی مانند رله، قطع کننده مدار، کنتاکتور، پریز، صفحه نمایش، چراغ و ... را در محل مناسب داخل تابلو برق نصب کنند. ضمناً در انتها سیم کشی و شینه های لازم برای تکمیل تابلو برق انجام خواهد شد.

مرحله ششم: تست و کنترل کیفیت
در نهایت پس از اتمام مراحل ساخت انواع تابلوهای برق، تست و کنترل کیفی توسط کارشناسان بر اساس اصول و استانداردهای طراحی انجام می شود. در واقع تست و کنترل کیفیت تابلو برق شامل بررسی ظاهر تابلو، کیفیت قطعات و تست داخل کارخانه می باشد تا در صورت صحت تولید و مونتاژ، دستگاه به بسته بندی و تحویل ارسال شود. واحد. .

اصول طراحی و ساخت تابلوهای برق
سفارش ساخت تابلو برق صنعتی و خانگی با توجه به محل استفاده و شرایط پروژه توسط کارفرما انجام می شود. انواع تابلوهای برق برای کاربردهای مختلف مانند تابلوهای برق فشار ضعیف، متوسط ​​و بالا، تابلوهای حفاظتی و کنترلی، تابلوهای برق بالابر، تابلوهای برق خانگی، تابلوهای برق اصلاح کننده انرژی راکتیو و غیره. توسط شرکت های تولیدی تولید و عرضه می شود. طراحی و ساخت تابلوهای برق نیاز به تخصص و دانش فنی دارد. از این رو شرکت های فعال در زمینه تولید تابلوهای برق متکی به کارشناسان و مهندسین با تجربه در این زمینه می باشند. به طور کلی از اصول طراحی تابلو برق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آشنایی با تجهیزات الکتریکی و عملکرد آن
تسلط بر نرم افزارهای طراحی و نقشه کشی مهندسی برق
آشنایی با دستورالعمل ها و فناوری های روز دنیا در زمینه ساخت بدنه و قاب تابلو برق
آشنایی با استانداردهای بین المللی و ملی در زمینه طراحی تابلو برق
آشنایی با روش های برنامه ریزی تولید و مدیریت زمان
تسلط کامل در کار با دستگاه های برش، پرس، خم و حفاری
آشنایی با اصطلاحات مهندسی برق
تسلط بر روش های آزمایش و کنترل کیفی در آزمایشگاه



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین تجهیزات در سیستم های برق و برق صنعتی کنتاکتور می باشد. از این تجهیزات برای قطع و وصل مدارهای برق از راه دور با تحریک سیم پیچ داخل کنتاکتور با ولتاژ AC یا DC استفاده می شود. برای خرید کنتاکتور به فروشگاه سگال نیرو مراجعه کنید.

در ضمن این تجهیزات یکی از اجزای ضروری تابلو توزیع می باشد و به آن کلید الکترومغناطیسی (کنتاکت الکترومغناطیسی) نیز می گویند. در اینجا می خواهیم بدانیم و چگونه از این تجهیزات استفاده کنیم. کنتاکتور الکتریکی نوعی کلید الکترومغناطیسی است که برای قطع و وصل مدار از طریق یک سیم پیچ مغناطیسی استفاده می شود.

یعنی با برق دهی یا اتصال این سیم پیچ یا سیم پیچ مغناطیسی کنتاکتور وصل شده و مدار سه فاز یا تک فاز را وصل می کند و برعکس با قطع ولتاژ سیم پیچ، کنتاکتور قطع می شود.
این مزیت امکان قطع و وصل مدار را از راه دور و از هر نقطه ای ممکن می سازد. طبق این تعریف کنتاکتور در آمپر بالا با استفاده از عملکردی مشابه عملکرد رله استفاده می شود. همچنین می توان نتیجه گرفت که به دلیل استفاده از آمپر بالا، سرعت قطع و وصل کنتاکت های آن کمتر از رله است.

انواع کنتاکتور
در مورد انواع کنتاکتورها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کنتاکتور تک فاز
کنتاکتور سه فاز
روی هر کنتاکتور یک یا دو کنتاکت کنترل باز و بسته وجود دارد که می توان از آنها در مسیر کنترل و ساخت قطعات کنترل مدار استفاده کرد. کنتاکتورها برای رنج جریان های مختلف و در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شوند. 9 تا 800 آمپر را می توان از پرکاربردترین آمپرهای کنتاکتورها نام برد. همچنین ولتاژ سیم پیچ کنتاکتورها قابل تغییر بوده و در ولتاژهای 24، 48، 110، 220 و 380 ولت متناوب و مستقیم ساخته می شود. سیم پیچ کنتاکتورها در صورت خرابی قابل تعویض است و همچنین می توان از سیم پیچ مناسب برای استفاده در ولتاژهای مختلف مورد نظر استفاده کرد.

تفاوت کنتاکتور و کلید برق در این است که عمل قطع و وصل کنتاکتورها توسط یک سیم پیچ یا سیم پیچ مغناطیسی انجام می شود، این سیم پیچ مغناطیسی انرژی الکتریکی را به انرژی مغناطیسی تبدیل می کند و با قطع و وصل برق این میدان سیم پیچ مغناطیسی ایجاد می شود. همچنین قطع و وصل می شود و باعث قطع و وصل مکانیکی کنتاکتور می شود. کویل های کنتاکتور قابل تعویض هستند.

کنتاکتورهای تا 25 آمپر دارای یک کنتاکت کمکی باز یا بسته و کنتاکتورهای 32 آمپر بالا دارای دو کنتاکت کمکی باز و دو کنتاکت بسته می باشند. هنگامی که سیم پیچ کنتاکتور بدون برق باشد، تیغه باز به عنوان یک کلید باز و تیغه بسته به عنوان یک کلید بسته عمل می کند. به محض روشن شدن سیم پیچ، تیغه باز بسته می شود و تیغه بسته برمی گردد.

کنتاکت های کمکی در کنتاکتور در قسمت های مختلف مدار فرمان استفاده می شود. یکی دیگر از کاربردهای مهم کنتاکت های کمکی ایجاد یک مدار خود نگهدارنده کنتاکتور است که پس از روشن شدن سیم پیچ، کنتاکتور توسط تیغه باز خود نگهدارنده می شود و اگر یک تیغه شرطی در مسیر مدار وجود داشته باشد، سیم پیچ می تواند -کنتاکتور را انرژی دهید.

کنتاکتور چگونه کار می کند
برخلاف رله ها، کنتاکتورهای الکتریکی توان و ظرفیت انتقال جریان بالاتری دارند و برای ظرفیت حمل جریان بالاتر طراحی شده اند. رله ها ظرفیت حمل جریان پایینی دارند و به همین دلیل عمدتاً در مدارهای کنترلی استفاده می شوند. اما کنتاکتورها به دلیل قابلیت حمل جریان زیاد، بیشتر در مدارهای برق مورد استفاده قرار می گیرند. هنگامی که اختلاف پتانسیل به دو سر سیم پیچ کنتاکتور اعمال شود، سیم پیچ یا سیم پیچ به دلیل جریان جریان دارای میدان مغناطیسی می شود و مانند آهنربا قسمت متحرک هسته را جذب می کند. در ناحیه جذب کنتاکت هایی وجود دارد که با قطع و وصل شدن هسته قطع و وصل می شوند و به عنوان سوئیچ عمل می کنند. در داخل کنتاکتور برق دو فنر وجود دارد که وظیفه برگرداندن قسمت متحرک به حالت عادی در هنگام قطع سیم پیچ کنتاکتور را بر عهده دارند.



:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

خانوم سین کیست؟



خانوم سین یا خانم مهندس گودرزی یکی از اثرگذارترین خانم در حوزه سئو در ایران هستند ایشان متولد بروجرد، یکی از شهرستان‌های استان لرستان است که تا سال ۱۴۰۱ در همین شهرستان زندگی می‌کردند و به صورت دورکار موفق شدند چندین پروژه موفق و تدریس‌های عالی در بستر ایسمینار داشته باشند.


خانم مهندس ساجده گودرزی



مهندس گودرزی در دوران دبیرستان و زمان انتخاب رشته به دلیل علاقه بسیاری که به رشته‌های فنی به خصوص رشته کامپیوتر داشتند تصمیم گرفت در هنرستان رشته کامپیوتر را انتخاب کند بعد از سپری کردن دو سال هنرستان و اخذ دیپلم کامپیوتر وارد دانشگاه شدند ایشان به دلیل داشتن دیپلم فنی حرفه‌ای باید به صورت ناپیوسته در دانشگاه ادامه تحصیل می‌دادند به این معنا که دوسال کاردانی برنامه نویسی و دو سال و دو سال در مقطع کارشناسی مهندسی IT تحصیل می‌کردند. در دوران دانشجویی خانم گودرزی 4 بار کارورزی داشتند که ایشان جز دانشجویان بودند که هر چهار بار کارورزی را در ارگان‌های مختلف انجام دادند آخرین کارورزی که رفتندیک مرکز درمانی در بروجرد بود این مرکز درمانی خانوم سین را به یک شرکت فنی مهندسی معرفی کردند زمانی که ایشان وارد این شرکت شدن حدود دو سال به صورت حرفه ای در این شرکت کار برنامه نویسی را انجام دادند و بعد از دو سال یعنی تیرماه سال ۹۸ این شرکت به دلایلی تعدیل نیرو داشت و خانم گودرزی جزو افرادی بودند که باید به خانه برمی‌گشتند









بعد از تعدیل نیرو شدن به دلیل اینکه در شهرستان زندگی می‌کردند و اینکه شهرستان‌ها فعالیت‌های بسیار کمی در این حوزه‌ها دارند همچنین شرایط زندگی در تهران را نداشتند بنابراین تنها فکری که به ذهنش رسید تماشای فیلم‌های آموزشی، خواندن مقاله‌ها، کتاب‌های مختلف و هر آن چیزی که به حوزه‌ی سئو مرتبط بود، این کار حدود شش ماه طول کشید سپس تمامی موارد و چیزهایی که آموخته بودند را در قالب یک پکیج تهیه کردند و در پیج اینستاگرامی خود که در آذرماه سال ۹۷ ساخته بود آنها را تبلیغ و به فروش گذاشتند اما اون جوری که تصور داشتند این پکیج‌ها و دوره‌ها به فروش نرسیدند که دلیل مهم آن عدم اعتماد به افراد تازه کار برای سپردن پروژه بود و یا اینکه شرایط کارفرما برای دادن پروژه که اکثرا در تهران بودند،بستن قرارداد به صورت حضوری بود که این شرایط برای خانم مهندس امکان پذیر نبود.اما با تمام این اوضاع ایشان اصلاً ناامید نشدند و همچنان به فعالیت خود در این زمینه ادامه دادند.









اولین پروژه سئو خانوم سین



اسفند ماه سال ۹۸ با آمدن کرونا اغلب مشاغل دور کار شدن و این شاید برای خیلی از کسب و کارها اوضاع مناسبی نبود اما برای خانوم سین بسیار عالی شد به دلیل اینکه اولین پروژه سئویی خودشان را از طریق پیج اینستاگرامیش پذیرفت.شورع های خانم مهندس گودرزی بود در تمامی دوره ها و پکیج هایی که تهیه کرده بود متقاضیان فراوانی پیدا کرد و به فروش رسیدند.

خانوم سین بیشتر پروژه‌ها را از طریق پیج خود seo_learning01 می‌پذیرد البته لازم به ذکر است که از راه‌های دیگری مثل سایت و کانال تلگرامی خود نیز پروژه بسیاری دریافت می‌کنند. در حال حاضر مدیر مجموعه خانوم سین هستند که بیش از ۱۰ نیروی خانم به صورت کاملا دورکار همکاری می کند در بخش آموزش، صفر تا صد آموزش سئو در سایت خانوم سین منتشر شده است. شما عزیزان هم اگر شرایط کار در بیرون از خانه را ندارید و علاقمند به سئو و کسب درآمد از این طریق را دارید می‌توانید با دیدن فیلم‌های آموزشی که خانوم سین در سایت خود قرار داده به این هدف خود دست یابید.









چرا و چگونه خانوم سین از برنامه نویسی به سمت سئو رفتند؟



خانوم سین | ساجده گودرزی زمانی که در شرکت مشغول به کار بودند با سئو آشنا شدند و شروع به دیدن فیلم‌های آموزشی و خواندن مقاله‌های مختلف در این حوزه کرده و علاقه‌ی فراوانی به این حرفه پیدا کردند ایشان هنگامی که از شرکت بیرون آمدند سئو را به صورت حرفه‌ای ادامه دادند.













راه ارتباطی با خانوم سین



اگر شما هم علاقمند به یادگیری سئو هستید و یا برای سایت خود نیاز به یک سئو کار حرفه‌ای و با تجربه دارید می‌توانید از طریق راه‌های زیر با خانوم سین در ارتباط باشید.



1.سایت https://khanomsin.ir/





2.پیج اینستاگرام https://www.instagram.com/seo_learning01/





2.کانال تلگرام https://t.me/seo_learning01



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

 تعریف ورک استیشن چیست ؟

یک کامپیوتر اختصاصی برای یک یا گروهی از کاربران در نظر گرفته شده است که مایل به انجام کارهای حرفه ای یا تجاری و انجام یک فعالیت گروهی هستند. کامپیوتر ایستگاه کاری این توانایی را دارد که از یک یا چند نمایشگر و پردازنده با قدرت پردازش بیشتری نسبت به رایانه های شخصی معمولی پشتیبانی کند. یک ایستگاه کاری این قابلیت را دارد که چندین کار را همزمان انجام دهد. این ظرفیت بیشتر از ظرفیت رایانه های شخصی است. این توانایی با افزودن رم بیشتر و افزایش داریوهای مختلف به دست می آید. به طور کلی می توان گفت که ایستگاه های کاری به دلیل پشتیبانی از RAM، CPU، VGA بسیار محبوب هستند. رایانه‌های ایستگاه کاری امنیت، طول عمر و مقرون به صرفه‌تر را با سخت‌افزار بادوام‌تر و قابل اعتمادتر نسبت به رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌ها ارائه می‌کنند.

 ورک استیشن چیست ؟ روی لینک کلیک کنید
https://hupadrayaneh.com/%d9%88%d8%b1%da%a9-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9/

پردازنده مورد استفاده در رایانه های ایستگاه کاری

کامپیوترهای ایستگاه کاری بر خلاف کامپیوترهای معمولی قابلیت پشتیبانی از دو پردازنده سری زئون اینتل را دارند که در نوع خود کارایی، سرعت و امنیت بالایی را به همراه دارند. این پردازنده ها در سیستم های پردازش حرفه ای مانند سرورها استفاده می شوند. به دلیل استفاده از چنین پردازنده‌هایی، ایستگاه‌های کاری در دسته‌های حرفه‌ای و رده بالا طبقه‌بندی می‌شوند، در حالی که خود ایستگاه‌های کاری نیز دارای طبقه‌بندی محصول هستند و طبقات پایین، متوسط ​​و بالا را پوشش می‌دهند. تعداد هسته های ارائه شده توسط پردازنده در این رتبه بندی تاثیر دارد.

تجهیزاتی که برای ایجاد یک ایستگاه کاری به آن نیاز داریم عبارتند از:

رم تصحیح کننده خطا (EEC) که می تواند از بروز خطا در پردازش های سنگین جلوگیری کند.

سوکت های اضافی برای افزودن اسلات های رم بیشتر که امکان پردازش بهتر را فراهم می کند.

استفاده از چندین سوکت پردازنده که بسته به نوع مادربرد می تواند تا چهار پردازنده را پشتیبانی کند.

دارای چندین خروجی گرافیکی برای نمایش تصویر در چندین صفحه یا صفحه نمایش خاص.

یک سیستم عامل قابل اعتماد با ساختارهایی که بتواند نیازهای کاربر را برآورده کند.

کارت های گرافیکی با سرعت و عملکرد بالا برای تصاویر با کیفیت تر

در حال حاضر انواع مختلفی از کامپیوترهای شرکت هایی مانند HPE، Samsung، IBM، DELL، Apple و Microsoft در بازار وجود دارد. اگرچه همه این ایستگاه های کاری در تنظیمات نرم افزاری و سخت افزاری متفاوت هستند، اما همگی به گونه ای طراحی شده اند که قدرت پردازش بالایی را در اختیار گروهی از کاربران قرار دهند.
ذخیره اطلاعات در رایانه ایستگاه کاری

در یک ایستگاه کاری به دلیل پشتیبانی از هارد های متعدد، امکان پشتیبانی از فناوری RAID وجود دارد، بنابراین امنیت اطلاعات سیستم افزایش می یابد و بسته به نوع RAID اجرا شده، مزایای مختلفی به سیستم شما تعلق می گیرد. اگر یک یا چند هارد دیسک از کار بیفتد، سیستم می تواند بدون خرابی به کار خود ادامه دهد.

رم و حافظه در سیستم های ایستگاه کاری

رم و حافظه در هر سیستم پردازشی بر کارایی و سرعت و حتی امنیت سیستم تاثیر می گذارد و از آنجایی که رم و حافظه با کد ECC یا تصحیح خطا در ایستگاه های کاری استفاده می شود، همه این مزیت ها را در کنار هم خواهید داشت. پشتیبانی از ظرفیت های مختلف رم حتی تا ترابایت و همچنین تعداد زیادی اسلات DIMM از نکات مهم در سیستم های Workstation می باشد.

تفاوت بین سیستم های نسل بعدی و ایستگاه های کاری چیست؟
ایستگاه های کاری کامپیوترهای قدرتمندی هستند که می توانند منابع سخت افزاری و نرم افزاری را بین چندین کاربر به اشتراک بگذارند. آنها همچنین می توانند از دیگر منابع سخت افزاری شبکه استفاده کنند. با این حال، رایانه‌های شخصی یا رایانه‌های شخصی نیز می‌توانند از قدرت سخت‌افزاری خوبی بهره‌مند شوند، اما از نظر اشتراک‌گذاری منابع، امکانات محدودتری دارند. از نظر قیمت، بسته به تجهیزات سخت افزاری مورد استفاده، ورک استیشن اصلی ممکن است قیمت مناسبی برای شما داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

 خرید مانیتور استوک و مانیتور دست دوم با ارزان ترین قیمت و متنوع ترین کامپیوتر هوپاد
مانیتورهای استوک و کارکرده وارداتی و حرفه ای را تنها با چند کلیک بخرید. این مانیتورهای وارداتی از اروپا و آمریکا سفارش داده شده و از اصفهان به سراسر کشور ارسال می شود. مانیتورهای مستعمل و وارداتی ما فوق العاده تمیز هستند و با نازلترین قیمت عرضه می شوند. این مانیتورهای اورجینال دارای ویژگی های مختلفی مانند پنل IPS، پورت HDMI و کیفیت تصویر و بازی Full HD هستند. علاوه بر این، برخی از مدل های این مانیتور اصلی که برای کامپیوتر در نظر گرفته شده است، مجهز به اسپیکر، وب کم و میکروفون هستند.

طیف گسترده ای از مانیتور استوک HP
مانیتورهای استوک وارداتی با برندهای مختلف دل، اچ پی، سامسونگ، ال جی، بنکیو، لنوو، ویوسونیک و ... با بهترین کیفیت و بهترین شرایط به صورت فیزیکی روی کامپیوتر به فروش می رسند. مانیتورهای ما علاوه بر برندهای مختلف به دسته های دیگری نیز تقسیم می شوند.

مانیتور استوک DELL روی لینک کلیک کنید.

https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9/%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9/monitor-dell/

 

در دسته بندی قیمت شاهد سه مدل مانیتور استوک مناسب برای کامپیوتر هستیم. کلاس اکونومی که ارزان ترین مدل است تا دو میلیون تومان، میان رده دو تا سه میلیون تومان و کلاس حرفه ای از سه میلیون تومان به بالا قیمت دارند.

همچنین در ویژگی سایز صفحه نمایش چهار دسته بندی مختلف برای مانیتور اصلی و دست دوم داریم. مدل های کوچک شامل صفحه نمایش های زیر 20 اینچ، مدل های متوسط شامل صفحه نمایش های 21-23 اینچی و مدل های بزرگ شامل صفحه نمایش های 24 اینچی و 27 اینچی به بالا هستند. این مانیتورهای استوک در پنل های IPS، TN و MVA موجود هستند. علاوه بر این، این مانیتورهای اصلی و کارکرده دارای پورت های مختلفی مانند HDMI و DisplayPort با وضوح تصویر متفاوت مانند Full HD، 4K (UHD) و 2K (QHD) هستند.

این تنوع تمام نیازهای شما به یک مانیتور کامپیوتر را پوشش می دهد که شامل فعالیت های مختلفی مانند بازی، چند رسانه ای و فعالیت های خانگی است. مانیتورهای حرفه ای کارکرده و استوک با پایه های بالابر و VESA که قابلیت چرخش صفحه نمایش و تنظیم ارتفاع را دارند در برندهای مختلف در کامپیوتر هوپاد موجود می باشد. این مانیتورها برای فعالیت های حرفه ای مانند برنامه نویسی و گرافیک مناسب هستند.
ارزان ترین قیمت مانیتورهای HP کارکرده و موجود را از علوم کامپیوتر بخواهید. این مانیتورها با تنوع بی نظیری در سایت ما به فروش می رسند. مانیتورهای وارداتی و دست دوم HP با نمایشگرهایی به ابعاد 20، 21، 22، 23 اینچ تا بیش از 24 اینچ، همگی برای خرید در دسترس هستند. در ضمن تمامی این مانیتورهای استفاده شده توسط کارشناسان ما تست و تایید شده و سلامت آن ها تضمین می شود. ارسال به سراسر کشور با بسته بندی مناسب توسط تیپکس و باربری انجام می شود. این مانیتورهای اصلی و کارکرده HP دارای ضمانت اصالت و یک دوره آزمایشی هفت روزه هستند. اچ پی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای مانیتور در جهان است. این برند آمریکایی محصولاتی با کیفیت عالی ارائه می دهد. این مانیتورها بسیار تمیز و دارای مشخصات فیزیکی مناسبی هستند.



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

 همانطور که می دانید قیمت حرف اول را در کیفیت خرید قطعات الکترونیکی مانند مانیتور می زند. مانیتور ارزان قیمت امکانات کمی دارد و مانیتور با قیمت بالا بهترین امکانات و امکانات را دارد. آرزوی هر فردی این است که ضمن برخورداری از کیفیت و امکانات بالا، قیمت کمتری برای مانیتور بپردازد. خرید مانیتور استوک و کارکرده تنها راه رسیدن به بهترین کیفیت با کمترین هزینه است. پرفروش ترین مانیتورهای استوک موجود در بازار از برندهای Dell، HP و Lenovo می باشد و در این قسمت قصد داریم در مورد استوک مانیتورهای DELL صحبت کنیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.


مانیتور استوک DELL
صرف نظر از قیمت مناسب مانیتور اصلی DELL، باید گفت که این مانیتور از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است. شرکت DELL یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات کامپیوتری در جهان است که محصولات خود اعم از لپ تاپ، مانیتور، محفظه و ... را به سراسر دنیا ارسال می کند. در ادامه به ویژگی های مانیتور استوک DELL می پردازیم.

 

برای خرید مانیتور استوک HP روی لینک کلیک کنید

https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9/%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9/monitor-hp/

 

کیفیت و کارایی بالا
امروزه اکثر مردم به دلیل پایین بودن کیفیت محصولات داخلی نسبت به محصولات اصلی خارجی به خرید مانیتور استوک روی آورده اند. بنابراین فروش مانیتورهای بورس اروپا و آمریکا روز به روز در حال افزایش است. استوک مانیتور DELL نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از نظر کیفیت و کارایی محبوبیت زیادی در بین کاربران به دست آورده است.
نگاه متفاوت
مانیتور استوک DELL در سایزهای مختلف از 19 اینچ تا بیش از 24 اینچ در بازار به فروش می رسد. مانیتورهای اصلی DELL با ابعاد 19 و 20 اینچ در دسته مانیتورهای کوچک و 21 تا 23 اینچ به عنوان مانیتورهای متوسط ​​طبقه بندی می شوند. مانیتورهای فول سایز در اندازه های بزرگتر از 24 اینچ عرضه می شوند. ابعاد مانیتور برند دل بزرگتر از سایر برندها بوده و تا 30 اینچ می باشد. اندازه های 21-23 اینچ برای خانه و محل کار و اندازه های بزرگتر برای بازی و طراحی استفاده می شود.
پورت های ورودی و خروجی
برخی از مدل های استوک مانیتور دل دارای ورودی HDMI هستند که معمولاً قیمت بالاتری نسبت به مدل های معمولی دارند.
پانل ها
مانیتورهای Dell Stock با هر دو پنل IPS و TN در بازار موجود هستند.
مقرون به صرفه
قیمت مناسب مانیتورهای اورجینال DELL افراد زیادی را به سمت استفاده از آنها برای کارهای اداری و شخصی جذب کرده است. برخی از گیمرها تمایل دارند از چندین مانیتور برای بازی استفاده کنند، بنابراین خرید یک مانیتور استوک ممکن است بهترین گزینه برای کاهش هزینه ها باشد.
پایه قابل تنظیم
اکثر مدل های استوک مانیتور DELL دارای پایه قابل تنظیم حرفه ای هستند. با این پایه می توانید ارتفاع مانیتور را تنظیم کنید یا صفحه نمایش را در هر جهتی بچرخانید.
کیفیت بالا
مهمترین گزینه هنگام خرید مانیتور رزولوشن صفحه نمایش است. مانیتور استوک DELL یکی از بهترین برندها برای نمایش تصاویر با وضوح بالا است. وضوح رنگ این مانیتور بسیار بالاست که تصاویر را با جزئیات به کاربر نشان می دهد. این ویژگی برای طراحان، طراحان گرافیک، گیمرها و ویرایشگران فیلم و عکس بسیار مهم است.
مانیتور سهام خوب خود را بشناسید!!
قبل از خرید مانیتور استوک، حتما نیازها و انتظاراتی را که می خواهید مانیتور برای شما انجام دهد را در نظر بگیرید و بر اساس آن مانیتور مناسب را خریداری کنید. اگر برای کارهای معمولی و ساده به یک مانیتور استوک نیاز دارید، برای خرید آن نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید زیرا یک مانیتور معمولی و میان رده پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. ضمن اینکه دانستن نیازها و انتظارات از خرید مانیتور علاوه بر صرفه جویی در هزینه، انتخاب را برای فرد بسیار آسان کرده است.

مدل مانیتور را پیدا کنید
قبل از خرید مانیتور استوک DELL حتما مدل های مختلف آن را بررسی کنید و بر اساس بودجه و منطقه کاری خود بهترین مدل را انتخاب کنید. کامپیوتر هوپاد در قسمت محصولات مشخصات و نحوه نصب مانیتورهای اورجینال را به تفصیل توضیح داد تا بتوانید مدل را انتخاب کنید. مانیتور مورد نظر خود را راحت تر پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

 کیس کامپیوتر استاندارد به یک محفظه مکعبی اشاره دارد که شامل مادربرد، قطعات پردازشی، حافظه، فن، منبع تغذیه و درایو نوری است. کیس های کامپیوتر دست دوم برندهای معروفی مانند اچ پی، دل و لنوو معمولا از فلزات مقاوم و ضد زنگ ساخته می شوند، زیرا بسته به نوع استفاده از آن ها باید بتوانند برای مدت طولانی و در شرایط مختلف از قطعات اصلی محافظت کنند. . کیس‌های استوک معمولا در رنگ‌های خنثی مانند مشکی، خاکستری و نقره‌ای تولید می‌شوند، اما در مواردی مانند کیس‌های بازی نیز شاهد استفاده از رنگ‌های زنده‌تر هستیم.

 برای مینی کیس استوک اینجا کلیک کنید.


در سمت جلوی کیس‌های کامپیوتر اصلی، یک دکمه روشن/خاموش، یک دکمه باز/بستن درایو نوری، برخی از پورت‌های پرکاربرد مانند پورت USB، و یک پورت هدفون/میکروفون وجود دارد. تمامی پورت هایی که کاربران برای اتصال دستگاه های ورودی/خروجی یا انتقال اطلاعات به آن ها نیاز دارند، در پشت کیس های دست دوم قرار می گیرند.
خرید کیس کامپیوتر دست دوم گاهی بهینه تر از خرید لپ تاپ است. به عنوان مثال در مواردی که نیاز به ارتقاء قسمت های خاصی مانند تولید پردازنده، کارت گرافیک و ... دارید، گزینه های بیشتری خواهید داشت، بنابراین با خرید کیس وارداتی، می توانید برای مدت زمان طولانی تری از کامپیوتر خود استفاده کنید. . گرفتن .

اندازه کیس استوک اچ پی


اکثر کاربران با کیس های حجیم و حجیم به اندازه برج آشنا هستند. اما جالب است بدانید که کیس های کامپیوتر استوک برای موقعیت های مختلف در اندازه های مختلف عرضه می شوند.
کیس های دست دوم تاور همان طور که از نامشان پیداست کیس های حجیم با قابلیت حمل کم هستند که معمولا تعداد زیادی پورت USB، دو تا سه نوع پورت خروجی بسته به مادربرد بسته به سایزشان دارند. تصویر مانند HDMI، VGA و DisplayPort است. همچنین یک پورت LAN برای اتصال به شبکه های داخلی روی این کیس های کامپیوتر وجود دارد. این کیس ها معمولا فضای کافی برای نصب درایو نوری داخلی دارند، اما اگر نیازی به استفاده از حافظه های نوری CD/DVD ندارید، می توانید از این فضا برای نصب پورت های USB بیشتری (در صورت پشتیبانی مادربرد) استفاده کنید یا یک کشو برای استفاده کنید. تعمیر و نگهداری کابل های ارتباطی معمولا تاور کیس های استاندارد قابلیت ارتقای پردازنده اصلی، گرافیک و ظرفیت حافظه اصلی و رم را دارند. حتی در صورت لزوم، می‌توانید از حافظه پرسرعت SSD و حافظه HDD با ظرفیت بالا برای ارائه فضای ذخیره‌سازی بالا و سرعت بارگذاری فایل‌های بزرگ استفاده کنید.


کیس های مینی سایز پیش مالکیت که در دو سایز SFF و DT معرفی شده اند از نظر فضای اشغال شده برای تقریبا نیمی از کیس های سایز برج مناسب هستند. یکی از مزایای این محفظه های استوک قابلیت استفاده به صورت افقی و عمودی می باشد و از آنجایی که استحکام بدنه این محفظه ها معمولاً بسیار زیاد است، می توان مانیتورهای سبک و نیمه سنگین را در آنها قرار داد. همچنین در برخی موارد امکان ارتقاء قطعاتی مانند کارت گرافیک نیز وجود دارد. این کیس های کامپیوتر اصلی معمولا فضای مناسبی برای قرار دادن درایو نوری داخلی دارند. از نظر تنوع درگاه های ارتباطی هم مینی کیس و هم تاور کیس دارای تعداد پورت کافی هستند. این موارد از محیط کار منزل، دانشجویی و پژوهشی قابل استفاده است.
کیس‌های مورد استفاده در اندازه‌های کوچک به نام‌های USFF و USDT شناخته می‌شوند. از نظر تئوری، طول این کامپیوترهای سریال کمی بیشتر از طول قلم است. مادربرد، قطعات پردازشی، رم و هارد دیسک این کیس ها معمولا در اولترابوک ها استفاده می شود. همچنین این کیس ها فاقد درایو نوری داخلی هستند و برای استفاده از حافظه های نوری کافیست یک درایو نوری خارجی تهیه کرده و از طریق پورت USB به سیستم خود متصل کنید. این کیس های مینیاتوری قابلیت ارتقاء قطعات پردازشی را ندارند و بیشتر برای شرایط کاری دفتر، منزل، فروشگاه و ... مناسب هستند.

کیس های کامپیوتر کار در انبار

کیس های کامپیوتر موجود از لحاظ عملکردی به سه دسته اصلی تقسیم می شوند: کیس های رومیزی قابل ارتقا، کیس های بازی و کیس های ایستگاه کاری. کیس های دسته اول معمولاً از مادربردهای میان رده، پردازنده های AMD یا Intel و کارت های گرافیک ادغام شده در پردازنده استفاده می کنند. اما همانطور که در بالا ذکر شد، برخی از مادربردها این قابلیت را دارند که عملکرد بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهند. بنابراین با ارتقای پردازنده، کارت گرافیک و رم این باکس ها می توانید دستگاهی با قدرت پردازشی بسیار بالاتر به دست آورید. این کیف های دست دوم برای کارهای اداری، کار خانگی، کار دانشجویی، تولید محتوای دیجیتال مناسب خواهند بود.
کیس های بازی از آخرین نسل پردازنده های اینتل و AMD، رم با ظرفیت بالا و حافظه SSD با سرعت بالا بهره می برند تا تجربه ای طولانی مدت را برای کاربران بازی فراهم کنند. با توجه به مقدار بالای پردازش در واحد زمان، این کیس ها از سیستم های خنک کننده پیشرفته تری نسبت به فن های معمولی استفاده می کنند. اما فن های خنک کننده همچنان قدرتمند هستند و اتفاقاً بخشی از جذابیت این کیس ها استفاده از چراغ های رنگی در ساختار آنهاست.
محفظه های ایستگاه های کاری حرفه ای با مزیت سخت افزار حرفه ای از مادربرد گرفته تا قطعات اصلی مانند CPU، کارت گرافیک و ... برنامه ها را بسیار سریعتر از محفظه های معمولی اجرا می کنند. این کیس های کامپیوتری کارکرده کار را برای حرفه ای ها، برنامه های سنگین و رندر فراهم می کند. این کیس ها برای کار انیماتورها، مدل سازهای سه بعدی، ویرایشگرهای حرفه ای، تصویربرداران پزشکی مناسب بوده و برای آنالیز فایل های تصویری حجیم بسیار کارآمد هستند. همچنین این سری باکس ها علاوه بر تعداد قابل توجهی پورت USB، از پورت های خروجی تصویر حرفه ای مانند DVI و DisplayPort نیز بهره می برند.



:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

 مانیتور استوک و مانیتور دست دوم را با ارزان ترین قیمت و با بیشترین تنوع هوپاد کامپیوتر خریداری کنید
مانیتورهای استوک و کارکرده وارداتی و حرفه ای را تنها با چند کلیک بخرید. این مانیتورهای وارداتی از اروپا و آمریکا سفارش داده شده و از اصفهان به سراسر کشور ارسال می شود. مانیتورهای مستعمل و وارداتی ما فوق العاده تمیز هستند و با نازلترین قیمت عرضه می شوند. این مانیتورهای اورجینال دارای ویژگی های مختلفی مانند پنل IPS، پورت HDMI و کیفیت تصویر و بازی Full HD هستند. علاوه بر این، برخی از مدل های این مانیتور اصلی که برای کامپیوتر در نظر گرفته شده است، مجهز به اسپیکر، وب کم و میکروفون هستند.

ورک استیشن استوک اینجا کلیک کنید.

طیف گسترده ای از نمایشگرهای استوک و کارکرده
مانیتورهای استوک وارداتی با برندهای مختلف دل، اچ پی، سامسونگ، ال جی، بنکیو، لنوو، ویوسونیک و ... با بهترین کیفیت و بهترین شرایط به صورت فیزیکی بر روی کامپیوتر به فروش می رسد. مانیتورهای ما علاوه بر برندهای مختلف به دسته های دیگری نیز تقسیم می شوند.

 مانیتور استوک اینجا کلیک کنید.

در دسته بندی قیمت شاهد سه مدل مانیتور استوک مناسب برای کامپیوتر هستیم. کلاس اکونومی که ارزان ترین مدل است تا دو میلیون تومان، میان رده دو تا سه میلیون تومان و کلاس حرفه ای از سه میلیون تومان به بالا قیمت دارند.

همچنین در ویژگی سایز صفحه نمایش چهار دسته بندی مختلف برای مانیتور اصلی و دست دوم داریم. مدل های کوچک شامل صفحه نمایش های زیر 20 اینچ، مدل های متوسط ​​شامل صفحه نمایش های 21-23 اینچی و مدل های بزرگ شامل صفحه نمایش های 24 اینچی و 27 اینچی به بالا هستند. این مانیتورهای استوک در پنل های IPS، TN و MVA موجود هستند. علاوه بر این، این مانیتورهای اصلی و کارکرده دارای پورت های مختلفی مانند HDMI و DisplayPort با وضوح تصویر متفاوت مانند Full HD، 4K (UHD) و 2K (QHD) هستند.

این تنوع تمام نیازهای شما به یک مانیتور کامپیوتر را پوشش می دهد که شامل فعالیت های مختلفی مانند بازی، چند رسانه ای و فعالیت های خانگی است. مانیتورهای حرفه ای کارکرده و استوک با پایه های بالابر و VESA که قابلیت چرخش صفحه نمایش و تنظیم ارتفاع را دارند در برندهای مختلف در کامپیوتر هوپاد موجود می باشد. این مانیتورها برای فعالیت های حرفه ای مانند برنامه نویسی و گرافیک مناسب هستند.

گارانتی نمایش سهام و دوره تست
تمامی مانیتورهای اصلی و کارکرده توسط کارشناسان ما تست و بررسی شده اند. این محصولات دارای ضمانت سلامت و اصالت محصول می باشند. علاوه بر این، این مانیتورهای کاربردی یک دوره آزمایشی هفت روزه دارند. در صورت بروز مشکل در مانیتور، امکان عودت آن تا هفت روز پس از تحویل وجود دارد.

نمایش پرداخت آنلاین و تحویل سهام در سراسر کشور
پرداخت سفارش به صورت آنلاین و از طریق درگاه های امن بانکی با پشتیبانی از کارت شبکه شتاب امکان پذیر است. صفحه نمایش کامپیوتر هوپاد با بسته بندی مناسب به سراسر کشور قابل ارسال می باشد. همچنین در صورت نیاز به کابل برق یا تصویر می توانید در هنگام خرید درخواست خود را در قسمت یادداشت ها بنویسید. با توجه به حساسیت صفحه نمایش و شکنندگی آن، ارسال این محموله توسط تیپکس و باربری انجام می شود.



:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

مینی کیس استوک یا کامپیوترهای تجاری مونتاژ شده در کارخانه چند سالی است که بازار خرید و فروش خوبی در صنعت کامپیوتر دست دوم و دست دوم داشته اند زیرا خرید کیس استوک (کارکرده) علاوه بر قیمت و کیفیت خوبی دارد و شما در صورت عدم رضایت می توانید آن را به راحتی در بازار بفروشید. برای خرید از فروشگاه هوپاد رایانه روی لینک کلیک کنید.

https://hupadrayaneh.com/

 


کیس کامپیوتر استاندارد به یک محفظه مکعبی اشاره دارد که شامل مادربرد، قطعات پردازشی، حافظه، فن، منبع تغذیه و درایو نوری است. کیس های کامپیوتر دست دوم برندهای معروفی مانند اچ پی، دل و لنوو معمولا از فلزات مقاوم و ضد زنگ ساخته می شوند، زیرا بسته به نوع استفاده از آن ها باید بتوانند قطعات اصلی را برای مدت طولانی و در شرایط مختلف محافظت کنند. . . کیس‌های be Stock معمولا در رنگ‌های خنثی مانند مشکی، خاکستری و نقره‌ای تولید می‌شوند، اما در مواردی مانند کیس‌های بازی نیز شاهد استفاده از رنگ‌های زنده‌تر هستیم.


در سمت جلوی کیس‌های کامپیوتر اصلی، یک دکمه روشن/خاموش، یک دکمه باز/بستن درایو نوری، برخی از پورت‌های پرکاربرد مانند پورت USB، و یک پورت هدفون/میکروفون وجود دارد. تمامی پورت هایی که کاربران برای اتصال دستگاه های ورودی/خروجی یا انتقال اطلاعات به آن ها نیاز دارند، در پشت کیس های دست دوم قرار می گیرند.
خرید کیس کامپیوتر دست دوم گاهی بهینه تر از خرید لپ تاپ است. به عنوان مثال در مواردی که نیاز به ارتقاء قطعات خاصی مانند تولید پردازنده، کارت گرافیک و ... دارید، گزینه های بیشتری خواهید داشت، بنابراین با خرید استوک کیس وارداتی، می توانید مدت زمان بیشتری از رایانه خود استفاده کنید. .


اندازه جعبه های استوک

اکثر کاربران با کیس های حجیم و حجیم به اندازه برج آشنا هستند. اما جالب است بدانید که کیس های کامپیوتر استوک برای موقعیت های مختلف در اندازه های مختلف عرضه می شوند.
کیس های دست دوم تاور همان طور که از نامشان پیداست کیس های بزرگ با قابلیت حمل کم هستند که معمولا دارای تعداد زیادی پورت USB، دو تا سه نوع پورت خروجی بسته به مادربرد با توجه به سایزشان هستند. مانند HDMI، VGA و DisplayPort. همچنین یک پورت LAN برای اتصال به شبکه های داخلی روی این کیس های کامپیوتر وجود دارد. این کیس ها معمولا فضای کافی برای نصب درایو نوری داخلی دارند، اما اگر نیازی به استفاده از حافظه های نوری CD/DVD ندارید، می توانید از این فضا برای نصب پورت های USB بیشتری (در صورت پشتیبانی مادربرد) استفاده کنید یا یک کشو برای استفاده کنید. تعمیر و نگهداری کابل های ارتباطی معمولا تاور کیس های استاندارد قابلیت ارتقای پردازنده اصلی، گرافیک و ظرفیت حافظه اصلی و رم را دارند. حتی در صورت لزوم، می‌توانید از حافظه پرسرعت SSD و حافظه HDD با ظرفیت بالا استفاده کنید تا فضای ذخیره‌سازی بالا و سرعت بارگذاری فایل‌های زیادی را فراهم کنید.


کیس های مینی سایز پیش مالکیت که در دو سایز SFF و DT معرفی شده اند از نظر فضای اشغال شده برای تقریبا نیمی از کیس های سایز برج مناسب هستند. یکی از مزایای این محفظه های استوک قابلیت استفاده به صورت افقی و عمودی می باشد و از آنجایی که استحکام بدنه این محفظه ها معمولاً بسیار زیاد است می توان مانیتورهای سبک و نیمه سنگین را در آنها قرار داد. . همچنین در برخی موارد امکان ارتقاء قطعاتی مانند کارت گرافیک نیز وجود دارد. این کیس های کامپیوتر اصلی معمولا فضای مناسبی برای قرار دادن درایو نوری داخلی دارند. از نظر تنوع درگاه های ارتباطی هم مینی کیس و هم تاور کیس دارای تعداد پورت کافی هستند. این موارد از محیط کار منزل، دانشجویی و پژوهشی قابل استفاده است.


کیس‌های مورد استفاده در اندازه‌های کوچک به نام‌های USFF و USDT شناخته می‌شوند. از نظر تئوری، طول این کامپیوترهای سریال کمی بیشتر از طول قلم است. مادربرد، قطعات پردازشی، رم و هارد دیسک این کیس ها معمولا در اولترابوک ها استفاده می شود. همچنین این کیس ها فاقد درایو نوری داخلی هستند و برای استفاده از حافظه های نوری کافیست یک درایو نوری خارجی تهیه کرده و از طریق پورت USB به سیستم خود متصل کنید. این کیس های مینیاتوری قابلیت ارتقاء قطعات پردازشی را ندارند و بیشتر برای شرایط کاری دفتر، منزل، فروشگاه و ... مناسب هستند.



:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faramarz

ورک استیشن استوک کامپیوترهای بسیار قدرتمندی هستند که با استفاده از سخت افزار سطح بالا، به کاربران تجاری توانایی اجرای هر برنامه یا فرآیند پیچیده را می دهند. به طور کلی قطعات پردازشی استفاده شده در این کیس های حرفه ای در سطح بالاتری نسبت به کیس های رومیزی معمولی قرار دارند که در ادامه به این تفاوت ها اشاره می کنیم. همچنین با توجه به اینکه برخی از قطعات پردازشی را می توان چندین بار در این موارد استفاده کرد، به طور معمول کیس های ایستگاه کاری به اندازه برج را مشاهده می کنید.

فروشگاه هوپاد رایانه عرضه کننده انواع قطعات و سیستم های دست دوم بازی، کیس کامل استوک و استوک مانیتور، سیستم های رندر و استوک سرور می باشد. از طریق این فروشگاه می توانید هر آنچه در دنیای کامپیوتر وجود دارد را ببینید و خریداری کنید


مواد کارآمد
پردازنده های استفاده شده در این کیس ها معمولا متعلق به سری پردازنده های فوق العاده قدرتمند XEON اینتل یا ThreadRipper از AMD هستند. این پردازنده‌ها با داشتن تعداد هسته‌های پردازشی بیشتر نسبت به رایانه‌های معمولی و حافظه پنهان بزرگ‌تر، قابلیت اجرای سریع‌تری را برای برنامه‌هایی با نیازهای سطح بالا فراهم می‌کنند.


در حالی که این محفظه های ایستگاه کاری سری عمدتاً در زمینه اجرای پروژه های سنگین CAD مانند مدل سازی سه بعدی، ساخت انیمیشن، تحلیل و رندر تصاویر پزشکی، وجود کارت گرافیک قدرتمند مدل Quadro از nVidia یا محصول Radeon از AMD استفاده می شود. قطعا یکی از بسترهای ارزشمند برای پردازش این مجموعه خواهد بود. با توجه به پردازش گرافیکی سنگین مورد انتظار از موارد رندر، ممکن است چندین GPU در این چارچوب استفاده شود. لازم به ذکر است که استفاده از یک GPU اختصاصی بار پردازش گرافیکی را تا حد قابل توجهی از CPU اصلی حذف می کند که باعث افزایش کارایی مورد بحث رندر سهام می شود. پورت های خروجی تصویر ارائه شده توسط این کارت های گرافیکی امکان نمایش تصاویر را در بیش از دو نمایشگر فراهم می کند.


از سوی دیگر باید در نظر داشت که صرف استفاده از قطعات پردازشی، صرف نظر از ظرفیت و نوع رم مورد استفاده، به معنای از دست دادن بخشی از ظرفیت پردازشی است. بسته به سطح خدمات، محفظه های ایستگاه های کاری استوک ظرفیت رم بالایی دارند. یک نوع رم مناسب برای ایستگاه های کاری موردی که با نام ECC RAM شناخته می شود، توانایی تصحیح خطاهای حافظه را قبل از تأثیر مستقیم روی سیستم دارد و برای کاربرانی که در پروژه های بزرگی که نیاز به دقت محاسباتی بالایی دارند، مناسب است.


حافظه اصلی کیس اصلی ایستگاه کاری را می توان از حافظه های HDD با ظرفیت بالا و حافظه های SSD با سرعت بالا انتخاب کرد. شاید حتی ترکیبی از این دو خاطره با شرایط کاری شما سازگارتر باشد. در انتخاب حافظه مورد نیاز خود به این نکته توجه کنید که حافظه های SSD علاوه بر دسترسی سریعتر به اطلاعات، برق کمتری مصرف می کنند و به دلیل استفاده از قوانین الکترونیکی در ثبت داده ها، حساسیت کمتری به ضربه دارند. از بین نرود و به همین دلیل در مقایسه با حافظه های HDD محبوب قیمت بالاتری دارند.


در مورد یک ایستگاه کاری استاندارد، استفاده از ویژگی هایی مانند RAID دیسک حافظه یک عملیات معمولی در نظر گرفته می شود. این ویژگی که عمدتاً در سرورها و سیستم های مشابه پیاده سازی می شود، از تکنیک mirror برای شبیه سازی ثبت اطلاعات روی حافظه های موازی استفاده می کند. این تکنیک باعث می شود در صورت از کار افتادن حافظه اصلی و متوقف نشدن گردش کار، حافظه کمکی بازنویسی شود.
ایستگاه کاری Case علاوه بر توانایی انجام کارهای سنگین گرافیکی، برای کارهایی مانند مهندسی، هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و تحلیل اسناد سنگین اقتصادی نیز مناسب است. بنابراین استفاده از رم و دیسک های پرظرفیت سریع با سرعت لود مناسب باعث رضایت کاربران و تسریع در اجرای روال های کاری می شود.


تفاوت بین کیس دسکتاپ و ایستگاه کاری
همانطور که در بالا در مورد ویژگی های کیس اصلی ایستگاه کاری بحث کردیم، استفاده از این کیس های نوع سرور قطعا بسیار بیشتر از یک کیس دسکتاپ معمولی است. اگر فقط برنامه‌هایی مانند مجموعه Ofiice را اجرا می‌کنید که شامل نرم‌افزارهای Word، Excel، PowerPoint و غیره است، وبگردی می‌کنید، یک برنامه‌نویس مبتدی یا تولیدکننده محتوا هستید، یا گاهی اوقات فیلم‌ها و تصاویر را ویرایش می‌کنید، کیس‌هایی با گرافیک یا کیس‌های بدون کارت گرافیک اختصاصی این کار را انجام می‌دهند. نیازهای شما را نیز برآورده کند. اما اگر به صورت حرفه ای در زمینه های گرافیک، مدل سازی سه بعدی، آنالیز و ... فعالیت می کنید، خرید رندر باکسر قطعا می تواند پیشرفت پروژه های بزرگ و سنگین را بهبود بخشد.


ممکن است با خود فکر کنید، با قدرت سخت افزاری کمتر، اما مدیریت دوره ای و ارتقاء مداوم قطعات، پروژه ها را می توان به تعویق انداخت، اما چیزی که باید در نظر بگیرید هزینه و زمان است. یک سیستم قوی‌تر، بهره‌وری سازمانی و نیروی کار را افزایش می‌دهد و هزینه‌های کمتری را برای کاربران شخصی و سازمانی برای ارتقا در مدت زمان طولانی تحمیل می‌کند. علاوه بر این، به لطف امکانات کاربردی که Case Workstation در اختیار کاربران قرار می دهد، امکان از دست دادن اطلاعات به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و زمان تلف شده برای تعمیرات یا قطعات متحرک به حداقل می رسد. بنابراین، بهره‌وری سازمانی/حرفه‌ای کاربران و شرکت‌ها برای مدت طولانی بالا باقی می‌ماند.


Stokala با ارائه محفظه های ایستگاه کاری با کارایی بالا از شرکت های تخصصی Dell و HP، امکانات پردازشی سطح بالا را با قیمت مطلوب و کیفیت اصلی در اختیار کاربران قرار داده است.



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402 | نظرات ()