کیس و مینی کیس استوک
نوشته شده توسط : faramarz

آیا باید یک کیس استوک بخریم؟
این اولین سوالی است که این مقاله را با آن شروع کردیم. ابتدا باید تعیین کنید که کیس کوچک استوک می‌خواهید یا یک کیس استوک. ابتدا شرایط مناسب برای خرید این کالاها را می خوانید:

اگر می خواهید از رایانه فقط برای کارهای معمولی استفاده کنید، می توانید به جای خرید محصولات گران قیمت، با خرید یک کیس استوک نیازهای خود را برآورده کنید.
اگر برای کسب و کار خود نیاز به خرید چندین کامپیوتر دارید، خرید یک کیس دست دوم با مانیتور اصلی ممکن است بهترین گزینه باشد تا نیازی به خرج کردن پول زیادی نداشته باشید.
حتی می‌توانید کیس استوک کوچک را برای مطابقت با مشخصات مانیتور خود ارتقا دهید.
علاوه بر محفظه‌های معمولی که دیده‌اید، برخی از محفظه‌ها اندازه کوچک‌تری دارند که برای فضای کوچک و عملکرد معمولی‌تر استفاده می‌شود. به طور کلی، کیس های معمولی از نوع تاور و کیس های OEM از نوع SFF هستند که دارای کیس های سایز برج کوچکتر مانند مینی  کیس استوک نسل 8
اورجینال مینی کیس استوک نسل 8 به کیس های اصلی اروپایی اطلاق می شود که از پردازنده های نسل هشتم اینتل پشتیبانی می کنند.

انواع کیس استوک
برای خرید یک محصول با کیفیت، باید به انواع جعبه های استوک و مینی جعبه ها توجه کنید. در ادامه به انواع آنها خواهیم پرداخت

کیس دسکتاپ‌های استوک
اگر می خواهید از یک کامپیوتر استوک و یک کیس رومیزی قابل ارتقا استفاده کنید، می توانید این مدل را با پردازنده های اینتل و AMD با مادربردهای میان رده خریداری کنید. اکثر افرادی که این نوع کیف دست دوم را خریداری می کنند این دستگاه را برای مصارف خانگی خریداری می کنند. دانشجویان و تولیدکنندگان محتوا و همچنین کارکنان ادارات نیز می توانند از این نوع محصول استفاده کنند.

خرید کیس استوک گیمینگ
حتما می دانید که به طور کلی تجهیزات لازم برای گیمرها از کامپیوتر گرفته تا لوازم جانبی اغلب هزینه های بالایی دارند. بنابراین طبیعی است که آنها با کیس استوک گیمینگ همراه شوند و آنها را آنطور که می خواهند برای بازی ارتقا دهند.
کیس استوک گیمینگ به عنوان محصولات قدرتمندی در این زمینه شناخته می شوند که می توانند به راحتی از نسل های جدیدتر AMD و Intel پشتیبانی کنند. اگر اهل بازی هستید، می توانید با انتخاب رم با ظرفیت بالا و کارت گرافیک های جدید به راحتی به بازی ادامه دهید.
به طور کلی کیس استوک برای یک بازی مناسب و لذت بخش توصیه نمی شود!

کیس ورک استیشن
این نوع محصولات در مقایسه با موارد معمولی دارای قیمت بالا و سرعت بالایی هستند. اگر می خواهید یک کیس استاندارد برای اجرای برنامه های نسبتا سنگین بخرید، این مدل بهترین است. زیرا با سخت افزار ارتقا یافته و سرعت بالا می تواند برای مدل سازان سه بعدی و طراحان گرافیک با کارهای گرافیکی سنگین مناسب باشد. همچنین، بیشتر کیس ورک استیشن 2 پردازنده هستند.





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: